Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rødt og blått i stuen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Blått eller hvitt?
Blått bord og skjenk 6 7,50%
Hvitt bord og skjenk 70 87,50%
Ingen av delene 4 5,00%
Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-11, 17:51   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rødt og blått i stuen?

Jeg syntes ikke kombinasjonen rødt/turkis var spesielt fin, så jeg ville ikke valgt den uavhengig av hva jeg ble lei av eller ikke.

Jeg syns detimot at den hvite var kjepefin, og ville helt klart gått for rød/hvit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 17:52   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dere har sort sofa i tillegg ville jeg ihvertfall valgt hvitt på møblene. De turkise kunne vært fine hvis dere ikke hadde hatt røde stoler, men møbler i brunt og hvitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 18:26   #23
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvitt! Og veldig kule møbler!

Gammel 03-12-11, 19:49   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker rødt og turkis veldig godt og tror det hvite kan se veldig IKEA ut. Jeg tror sånne hvite møbler er den nye furua.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 20:15   #25
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Eg trur eg hadde blitt rimelig lei av den turkise etter ikkje så lenge, sjølv om det ser kult ut, så hadde nok valgt kvitt.

Gammel 03-12-11, 20:17   #26
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg liker rødt og turkis veldig godt og tror det hvite kan se veldig IKEA ut. Jeg tror sånne hvite møbler er den nye furua.

Gammel 03-12-11, 20:17   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde aldri valgt rødt, heller ikke sort, men kunne fint ha det blå bordet til brun eller hvit sofa.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 20:52   #28
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns det turkise bordet så litt ut som om det hørte hjemme på en barnerom.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 21:35   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den sorte sofaen er midlertidig, den skal vi ikke ha i stuen når vi flytter tilbake til vårt vanlige hus.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 23:29   #30
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvitt. Forøvrige kule møbler! Vil gjerne se resten av møblementet og stilen hjemme hos deg!

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 23:36   #31
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Stilige møbler. :-) Jeg likte det hvite bordet best.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 00:19   #32
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Hvitt!

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 02:39   #33
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hvitt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 06:10   #34
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Hvitt. Jeg ser jo at det blå er kult til de lekre røde stolene, men jeg hadde ikke valgt den kombinasjonen selv, ikke i stuen. På kontoret eller barnestuen kunne jeg valgt blått, men ikke i stuen vår. Særlig ikke til den sorte sofaen, da falt noe av det raffinerte med rødt mot den blåfargen bort uansett.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 09:01   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilder får jeg ikke til. Vi bor nå på hytten og pendler inn til Oslo, dette er en leilighet som vi skal bo i midlertidig til vi får tilbake huset vårt (som har vært utleid når vi bodde i utlandet) eller frem til vi eventuelt flytter utenlands igjen. Tilbudet på disse møblene er denne uken. Utfordringen er at vi må kunne bruke møblene fremover også, alternativt la dem stå igjen om vi får fatt i veldig gode leietakere (type firma). Da kan det i tillegg være bra at overfalten på bordet ikke er tre, med tanke på eventuelle ringer fra glass osv. Mannen syns at vi bør ha et av spisebordene i samme serie også. Vi må tygge litt på det. Vi har alltid plass til disse møblene etterpå, men vi skal bygge om huset vårt og vet ikke eksakt hvordan det kommer å bli.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.