|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Blått eller hvitt? | |||
Blått bord og skjenk |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 7,50% |
Hvitt bord og skjenk |
70 | 87,50% |
Ingen av delene |
4 | 5,00% |
Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Rødt og blått i stuen?Jeg syntes ikke kombinasjonen rødt/turkis var spesielt fin, så jeg ville ikke valgt den uavhengig av hva jeg ble lei av eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
wizzzard
|
![]() Sv: Rødt og blått i stuen?Eg trur eg hadde blitt rimelig lei av den turkise etter ikkje så lenge, sjølv om det ser kult ut, så hadde nok valgt kvitt.
![]() |
#27 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rødt og blått i stuen?Jeg hadde aldri valgt rødt, heller ikke sort, men kunne fint ha det blå bordet til brun eller hvit sofa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Rødt og blått i stuen?Hvitt. Forøvrige kule møbler! Vil gjerne se resten av møblementet og stilen hjemme hos deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Rødt og blått i stuen?Stilige møbler. :-) Jeg likte det hvite bordet best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rødt og blått i stuen?Hvitt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Rødt og blått i stuen?Hvitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Rødt og blått i stuen?Hvitt. Jeg ser jo at det blå er kult til de lekre røde stolene, men jeg hadde ikke valgt den kombinasjonen selv, ikke i stuen. På kontoret eller barnestuen kunne jeg valgt blått, men ikke i stuen vår. Særlig ikke til den sorte sofaen, da falt noe av det raffinerte med rødt mot den blåfargen bort uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Rødt og blått i stuen?Bilder får jeg ikke til. Vi bor nå på hytten og pendler inn til Oslo, dette er en leilighet som vi skal bo i midlertidig til vi får tilbake huset vårt (som har vært utleid når vi bodde i utlandet) eller frem til vi eventuelt flytter utenlands igjen. Tilbudet på disse møblene er denne uken. Utfordringen er at vi må kunne bruke møblene fremover også, alternativt la dem stå igjen om vi får fatt i veldig gode leietakere (type firma). Da kan det i tillegg være bra at overfalten på bordet ikke er tre, med tanke på eventuelle ringer fra glass osv. Mannen syns at vi bør ha et av spisebordene i samme serie også. Vi må tygge litt på det. Vi har alltid plass til disse møblene etterpå, men vi skal bygge om huset vårt og vet ikke eksakt hvordan det kommer å bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|