Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Min kamp

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-11, 09:42   #17
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min kamp

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Likte bok 1, 2 og 5 best. Slukte dem nærmest, sikkert fordi det er de jeg kjenner meg best igjen i, med studietid og livet som småbarnsfamilie. Men hoff, ble lei av å høre om samtalene med kompisen Geir!

Men er Geir, Geir Gulliksen? Eg har søkt litt og forsøkt å finne ut dette, men eg klarer ikkje finne svar. Eg antok bare det, då eg las bøkene. I så fall er det jo interessant at han som er forleggaren har fått så stor plass i bøkene.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg likte Ute av verden veldig godt, og har til og med lest En tid for alt - den er rar, den.

Jeg har lest 2 bind, og har det tredje liggende. Jeg er veldig glad i språket, og synes det er fascinerende hvordan kikkeren og reality-hateren i meg går i full konflikt når jeg leser. Men jeg må innrømme at jeg er så møkk, møkk lei av hypen at tredje bind havner stadig lenger ned i bunken på nattbordet.

(Også lese tykke papirbøker, liksom? Det er jo så ... tungvint? :e-fan: )

En tid for alt likte eg veldig godt. Denne las eg etter å ha høyrd denne fullstendig ukjende Knausgård lese høgt på Blå i Oslo, våren 2005, eit arrangement vi nærast tilfeldigvis ramla innom. Det er jo eit prosjekt som ikkje har blitt lagt merke til i same grad som Min kamp, men som eg tenker kanskje er eit minst like ambisiøst og spennande prosjekt.

(Tjukke bøker er best i e-format. )

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.