Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nips

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 00:23   #21
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nips

Har både nips og stesj og dilldall.
Men mindre enn før.

Gammel 21-03-07, 09:51   #22
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Nips er all pynt som står rundt omkring, som ikke er fast i inventaret.

Det oppfatter jeg også. Det inkluderer ikke potteplanter da, men 'unyttige' ting som lysestaker, pynteting og alt mulig, selv om det er pent å se på.
Jeg har minimalt med nips. Tilsammen på stua tror jeg at jeg har 10 ting foruten potteplantene. Mindre som samler støv.

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 09:55   #23
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Tror ikke jeg har noe nips.
Har en globus som liksom står til pynt, noen ganger blomster, oftest er det bare halvspiste knekkebrød og duplobrannbiler vi dekorerer med.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 10:00   #24
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er nok bittelitt nips her i huset også, men det har blitt myyyyyyye mindre med årene.

Gammel 21-03-07, 10:24   #25
Soffers
Kontrollfreak

Soffers sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Soffers er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

oftest er det bare halvspiste knekkebrød og duplobrannbiler vi dekorerer med.

Kjekt til sitt bruk det!

Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 10:26   #26
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er nips gjenstander som ikke har en funksjon, utover det å stå til pynt.

Jeg har ikke nips. Alt som står til pynt hos meg kan brukes til noe. Jeg har nesten ingen steder å sette det engang, og har i allefall ikke plass til unyttige pyntegjenstander i tillegg.

Gammel 21-03-07, 10:51   #27
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nips = alt av pynteting som står på utstillingen og som ikke har en funksjon. Vaser som ikke brukes og som står fremme kommer også inn under nipsdefinisjonen min.

Du definerer for meg også.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 13:51   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har nesten ingen steder å sette det engang, og har i allefall ikke plass til unyttige pyntegjenstander i tillegg.

Sånn er det hos oss også. Vi har noen vaser og lysestaker, som det hender det er blomster og lys i, og så har vi noen ting stående på peisen (som ellers er overfylt av ting som ikke er til pynt, men jeg kan ikke helt huske i farten hva det er alt sammen) som er i grenseland mellom leker og pynteting, og så har vi masse duppeditter (som vi kaller det, Miss Norway ). Men det er så fullt overalt, og så overfylt i alt av hyller, at det er virkelig ikke aktuelt å ha ting som ikke brukes til noe stående fremme.

Gammel 21-03-07, 13:56   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eneste nipset her her telysholdere og blomsterpotter. Jo, fikk et sånt pyntefat til brylluppet og noen kunstvasker som står fremme.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 14:04   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Pakket vekk mye nips da vi flyttet
det jeg har av nips er ting som barna har laget og som jeg ikke har hjerte til å pakke vekk

Gammel 21-03-07, 14:05   #31
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Dorullnisser er vel ikke nips? Det er kjærlighet.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 20:52   #32
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Nei nips er et fremmedord her i heimen

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 20:51   #33
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg pakket ned 4 esker med nips fra skuffer og skap. I stedefor å ha det fremme, har jeg bare stuet det bort. Nå er det endlig stuet enda lenger bort.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.