|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Hvor får du pepperkakedeigen fra? | |||
Jeg bruker kjøpt pepperkakedeig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
94 | 62,67% |
Jeg bruker hjemmelaget pepperkakedeig |
53 | 35,33% |
Ingen av delene |
3 | 2,00% |
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Lager du pepperkakedeigen selv?Det virker som om det er mange her inne som kjøper pepperkakedeig fremfor å lage selv. Jeg ble litt nysgjerrig på om det er slik. Hva gjør du?
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Vi har alltid kjøpt deig, men i fjor lagde jeg selv for første gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Jeg lager selv etter oppskrift fra jeg var liten, syns ikke Ikea sin er så veldig god. Å lage deigen er definitivt den minste jobben med pepperkaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Jeg har ikke laget pepperkaker på noen år (vi gidder ikke lage mange sorter siden vi er bortreist fra før jul til over nyttår) men jeg lager deigen selv om jeg skal lage ja. En oppskrift jeg har fått fra mamma. Det er ikke mye styr, må bare gjøres dagen før siden den skal overnatte i kjøleskapet.
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Jeg kjøper pepperkakedeig. Jeg har kjøpt to sorter.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Det vet jeg ikke ennå.
![]() |
![]() |
#11 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Vi lager deigen selv, en ekstra god deig med pomeranskall, cognac og brunsukker. Pepperkaker på ferdigpepperkakedeig blir ikke spist, det blir de hjemmelagede.
![]() |
#13 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Jeg har kjøpt deig i år. Jeg synes min hjemmelagede smaker bedre, og skal prøve å huske det til neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Jeg laget to deiger i går, forskjellige oppskrifter. Superenkelt og de er gode.
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Jeg kjøper fra IKEA. Det er egentlig ingen som spiser voldsomt mye pepperkaker uansett. Deigen kjøpes, ungene lager pepperkakene, og mannen bygger hus. Jeg drikker vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Det siste alternativet som jeg ikke kunne krysse av på, både-og. Av og til lager jeg selv, av og til kjøpes den ferdig. Det kommer an på tid man har til rådighet.
![]() |
![]() |
#17 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Hjemmelaget i alle år, men grunnet en knust ankel og legg i år, så blir det kjøpedeig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Vi lager selvfølgelig pepperkakedeigen selv! Noe annet skulle tatt seg ut.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Lager selv, og de er kjempegode! Jeg bruker også en oppskrift med fløte og smør.
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Lager du pepperkakedeigen selv?Vi har både pynta og naturell pepperkaker, alle av hjemmelaget deig. Ungene syns det er gøy å pynte og liker å spise de med Nonstop på, og de voksne liker best de uten pynt. En boks av hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|