|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sven O. er vandret hedenJah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sven O. er vandret hedenOj. Nå gråter sikkert hele Norges presse.
![]() |
#7 |
re:designer
![]() Sv: Sven O. er vandret hedenStakkars!
![]() |
#9 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sven O. er vandret hedenDet var trist. Synes hele historien (det jeg har fått med meg i alle fall) om Mette Marit og pappaen hennes er sørgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Sven O. er vandret heden
Ja, veldig sørgelig for hele familien. Jeg har tenkt på selv hvor lei meg og rasende jeg ville blitt hvis min egen far hadde oppført seg slik etter at jeg kom i en posisjon der det absolutt ikke passet seg.
![]() |
#11 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Sven O. er vandret hedenDet kom overraskende på meg, men etter å ha lest VG nå ser jeg at det kanskje var ventet. Jeg synes det er trist at Se&Hør utnyttet ham på den måten de gjorde. Han var tilgjengelig og svak.
![]() |
#12 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Sven O. er vandret hedenTriste greier.
![]() |
#13 |
|
Ikke helt enig med deg.
![]() |
#14 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Sven O. er vandret hedenVondt for de etterlatte at dette skjedde, men ikke uventet grunnet hans sykdommer så vidt jeg skjønner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Jeg tror egentlig du ikke vet hva du prater om her...han er en psykopat som gjorde mye av det han gjorde i media som "stikkere" til sin datter, slik som han også drev psykisk mishandling i hele barndommen til alle barna. Han ble utnyttet av media, og de ble ihvertfall utnyttet av ham. Spesielt i begynnelsen. Jeg synes ikke noen er dumme selv om de blir inngiftet i kongefamilien, og jeg hadde faktisk forventet en viss støtte og en viss normal oppførsel fra min egen familie en slik situasjon, selv om folk kan gjøre som de selv vil. Og i hans tilfelle var jo det å drikke øl, gifte seg med strippere, holde forferdelige intervjuer i hytt og pine etc etc. Jeg hadde blitt veldig skuffet hvis min egen far hadde oppført seg slik, spesielt siden man tror sine egne foreldre har barnas beste i tankene, selv når de har blitt voksne.
![]() |
#18 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettop! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Jeg hadde nok forventet at min far hadde oppført seg litt bedre enn det Sven-O dessverre har gjort, men så hadde min far hatt litt andre forutsetninger enn Sven-O også. Sven-O var ikke av de skarpeste knivene i skuffen FØR MM gitet seg med HM, så hvordan kunne de forvente at han plutselig skulle oppføre seg som om han var oppfostret med sølvskje i munnen? Min far er verdens snilleste og godeste mann, men jeg vet at han ikke hadde vært den perfekte far for ei kronprinsesse. Han har litt for bastante meninger innen diverse felt, og han er heller ikke blitt forberedt på mediesircus, som heller ikke Sven-O var. Det jeg mener, er at hvorfor skulle Sven-O plutselig forandre seg til noe han absolutt ikke var? Ja, han har sagt mye dumt, men han er også blitt feilsitert, forfulgt og gjort narr av i sin tid som kronprinsessens far. Han har nok heller ikke gjort de mest fornuftige ting, akkurat som mange andre vanlige menn, men han har dessverre hatt kamera, journalister og andre idioter på nakken konstant.
![]() |
|
|