Sv: VM-tråden for håndballfreaker!
Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.
Jeg er ganske sikker på at hun kommer sterkere tilbake med tøffere motstand. Jeg tror ikke hun er så god på å mobilisere full trøkk når motstanderene er såpass mye dårligere.
JEg håper og tror det jeg og, men jeg syns hun har sett skummelt formsvak ut. Nå har hun jo ikke hatt mye kamptrening pga av bruddet i fingern, så det er meget mulig hun reiser seg med flere og viktigere kamper.
Denne gruppa har jo vært helt merkelig.
Kina klarer nesten å ta Angola, men stuper mot Norge. Nå leder det utrolig nok mot Tyskland. 12-7 til pause.
Montenegro taper for Island, vinner på håret over Tyskland og holdt på å gå på et tap mot Angola
Tyskland vinner litt overraskende mot et norskt lag som kollapser, taper knepent mot Montenegro og ligger nå under til pause mot Kina.
Angola går inn og vinner mot Kina og Island og er nær å slå Montenegro men faller av i de siste minuttene.
Island skreller mot Montenegro for å så tape over Angola og Norge
Norge taper for Tyskland, gruser Kina og vinner med god margin mot Island.
Dersom mot alle odds Kina slår Tyskland nå i siste omgang så har Norge sjansen til å bli gruppevinnere noe som er en fordel i mellomspillet, der det er cup og survival of the fitest.
Akk så spennende for en nerd som meg. :rosasky: