|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: På en skala fra 1-5; hvor hissig er du i trafikken | |||
| Jeg er superrolig og tålmodig |
|
8 | 8,16% |
| Jeg er stort sett tålmodig, men innser at det finnes de som er enda mer tålmodig |
|
20 | 20,41% |
| Tja. Det finnes nok av idjåtter i trafikken, men det går greit |
|
36 | 36,73% |
| Jeg finnes ikke tålmodig, men kjører likevel ordentlig |
|
28 | 28,57% |
|
|
6 | 6,12% |
| Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg er bevisst på at jeg er en bedre og tryggere sjåfør om jeg er rolig når jeg kjører. Derfor unngår jeg også å hisse meg opp over det andre gjør, med mindre de setter meg eller andre i fare. På dager der det er vanskelige kjøreforhold og mye kaos, for eksempel nullføre med mye snøslaps eller lillejulaften, setter jeg gjerne på klassisk musikk i bilen for å få en rolig stemning på innsiden selv om det er kaos utenfor bilen. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg irriterer meg over folk som ødelegger "dynamikken" i trafikken, og spesielt gjelder det rundkjøringer hvor en del ser ut til å leve etter "størst fart inn i rundkjøringa gir forkjørsrett" og de som skal være "snille" og stopper inne i rundkjøringa for å slippe andre inn, og dermed skaler uforutsigbarheter for andre som skal inn.
|
|
|
#43 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du hissig i trafikken?Nei, trafikken har en tendens til å bringe frem villdyret i meg. Ungene har lært en del banneord under travle kjøreturer, men jeg prøver jo å skjerpe meg
|
|
|
|
#44 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg forstår at "roadrage"er et ord. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg tuter, viser fingeren og brøler(!) til forbanna idioter som kjører forbi der det er farlig og som setter mitt og andres liv i fare, jeg bremser godt ned og legger meg ut mot midten for å forhindre bedritne bøller i bil bak meg i å kjøre forbi f.eks rett før en sving, jeg tuter og ringer og varsler om trailere her i sør som seiler avgårde på glatte E-18 på sommerdekk og i høy fart. Hissig, ja absolutt. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
maler
|
Sv: Er du hissig i trafikken?Nei. Jeg har roligmodus på når jeg kjører. Det er da jeg konsentrerer meg best, og jeg ser på bilkjøring som konsentrasjonsarbeid. Hvilken nytte har det å irritere seg? Det eneste man oppnår er å bli en mer usikker sjåfør selv. Jeg et heller ikke utålmodig, det er ikke noe poeng i å risikere liv og helse for å komme frem to minutter før.
|
|
|
#47 |
|
By the Sea
|
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg tuter så lite (les:aldri) at den ene gangen jeg virkelig hadde behov for å tute (sjåføren i bilen foran meg i kø ved bomringen satte bilen plutselig i revers og rygget i full fart rett mot min bil) fant jeg faktisk ikke hornet! Bare flaks at han svingte unna i tide.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 11-11-11 kl 19:33. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg er ikke veldig tålmodig av meg, men jeg har jo innsett at det nytter ikke å la seg irritere heller.
|
|
|
|
#49 |
|
Lett rørt
|
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg finnes ikke tolmodig, men kjører likevel ordentlig. Men skal innrømme at nå og da kan mindre glipper oppstå.
|
|
|
#50 |
|
Curlingkone
|
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg kjører så ordentlig at mannen min mener jeg burde vært kjørelærer. Jeg har også den sjarmerende egenskapen at jeg kommenterer når han kjører.
|
|
|
#51 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg er ikke hissig, men jeg irriterer meg over andre, det gjør jeg.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 11-11-11 kl 23:32. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er du hissig i trafikken?Nei, jeg er ikke utålmodig i trafikken. Som relativt fersk sjåfør er jeg avhengig av at andre er tålmodige med meg, og er derfor også tålmodige med dem. Jeg irriterer meg riktignok en smule over andre hissigpropper som må presse seg forbi, smette inn foran og deretter bråbremse fordi de plutselig innså at det var en grunn til at jeg kjørte i den farten jeg gjorde. Jeg prøver å lese trafikken så godt jeg kan, slik at jeg kan kjøre i jevnt og behagelig tempo tilpasset resten av trafikken.
|
|
|
#53 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg er en tålmodig sjåfør. Det er bare en ting som får meg rasende i trafikken, og det er når noen setter seg selv der at JEG skal kunne komme til å skade dem eller meg selv. Da blir jeg skikkelig forbanna, hiver meg på tuta eller viser fingeren eller hytter med neven eller blinker med lysene - hva som helst, bare jeg får vist at jeg er SINT. Og så skriker jeg banneord, høyt og lenge
|
|
|
#54 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du hissig i trafikken?
Jeg jobber i forsikringsbransjen og har opplevd såpass mange ganger at tutere er blitt påkjørt med vilje, angrepet og banket opp at jeg ikke tør å tute i annet enn hva jeg mener er nødtilfeller.
|
|
|
#55 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg stemte tja.
|
|
|
#56 |
|
By the Sea
|
Sv: Er du hissig i trafikken?
|
|
|
#57 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg er hissig i trafikken, innrømmer det gjerne, og jeg tuter når folk for eksempel kjører rett over en rundkjøring med to felt igjennom, og dermed i praksis skifter felt to ganger, inn og ut av det feltet der jeg ER!
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du hissig i trafikken?Eg er temmeleg passiv-agressiv i trafikken. Banner og kjefter og kaller folk både det ein og det andre.... inni bilen. Men eg kjører pent og pynteleg fordi eg ikkje tør ta sjanser i trafikken. Eg blir sjelden tutet på egentleg. Ein gong kjørte eg på rødt lys, men det var ingen andre bilar der heldigvis. Er fleire månader siden, men eg blir fremdeles litt sjokkert over meg sjølv. Eg tenkte rett og slett ikkje over kva eg gjorde. Skummelt!
|
|
|
#59 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Er du hissig i trafikken?Hvis jeg hadde hatt lappen og bil, så hadde jeg kanskje vært en smule hissig, ja. |
|
|
|
![]() |
|
|