|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Snuppa (6 år) fikk mobiltelefon i sommer. Vi har ikke fasttelefon og hun er litt hjemme alene. Telefonen er ikke med på skolen, men hun tar den med når hun går ut på ettermiddagene.
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!
Jeg mener at i alle fall Telenor har en ordning der man kan knytte Fri familie til et bedriftsabonnement. Da er det mulig det er slik at dere må betale for å ringe til henne, mens hun ringer gratis til dere, og det er jo det som teller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
--
|
Ja, man kan ha 2 bedriftsabonnement i Fri Familie. Minuttprisen er 0, ellers er det vanlige kostnader. Greit å ha Fri Familie i tilfelle kontantkortet går tomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!Ok, nå kikker jeg litt rundt på nett, den Spirio-mobilen finner jeg på feks elkjøp og lefdal for 599,- eller 539,- men da bestiller man kontantkort hos telenor?
![]() |
#5 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jupp, mannen har bedriftsabonnement via jobb, og det er knyttet opp mot vår FriFamilie.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!8 kr totalt siden han fikk mobilen i august/september |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Mobiltlf til 8-åring, hjelp!I høst fikk 2.klassingen SE spiro. Enkel og grei telefon. Ordnet abonnement også. Tele2 sheriff tror jeg det heter. Det inkluderer noe ringeminutter og sms. Koster ikke noe fast i mnd, men betaler oppstartsavgift for hver samtale. Har nå enda ikke mottatt noen faktura fra de når jeg tenker meg om.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|