|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?Abb. Har foresten tenkt å bestille den family-pakken fra enten Lefdal Eller Elkjöp. Må finne ekstra kontroller..
|
|
|
|
#22 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?Får ikke til l legge link akkurat nå. Men kan noen hjelpe meg? Bestiller "family-pakken" til kr 999 på elljöp. Kan noen se på cdon.com og finne samme kontroller til meg som er I den pakkken? Går meg helt vil..... Legg gjerne link så jeg er sikker på at det blir rett..
Sist redigert av ItsOnlyMe : 11-12-11 kl 12:01. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?Her er den jeg bestiller: http://www.elkjop.no/product/spill-o...y-edition-hvit
Wii-konsollen lar deg føle deg mindre som en spiller og mer som om du er inne i spillet. Med Wii's unike Wii Remote-kontroller plasserer Nintendo deg midt i spenningen. Bare glem å trykke på en knapp for å begynne et golfsving. Wii lar deg svinge selve klubben! Ikke trykk på en knapp for å svinge et sverd, men sving heller sverdet selv. Videospill har alltid vært en del av deg, nå er det din tur til å bli en del av dem. Pakken inneholder: 1 x Nintendo Wii System (hvit) 1 x Støtte for å sette konsollen vertikalt. 1 x Wii Nunchuck (hvit) 1 x Wii Motion Plus integrert i Wii Remote (hvit) 1 x Strømkabel med adapter 1 x Sensor Bar 1 x AV-kabel 1 x Wii Sports også party... Er dette samme kontroll som i pakken? (Trådløse ja.. ) http://cdon.no/spill/wii_remote_plus_(white)-12412196 eller er det denne? http://cdon.no/spill/wii_motion_plus-4200743 også må jeg ha en slik til? http://cdon.no/spill/wii_nunchuk-625671 blir sprø.......... Hva i huleste trenger jeg for 2-player? hvilken er samme kontroller som i wii-pakken jeg har bestilt? ah.... Noen som kan hjelpe meg?
|
|
|
|
#24 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?
http://cdon.no/spill/wii_remote_plus...te%29-12412196
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?Den hos CDON er _kun_ Motion Plus-biten. Dette var på eldre kontrollere et tillegg man koblet til bak på kontrolleren. Så det er den til 417 kr man trenger om man skal ha en ekstra kontroller.
|
|
|
#26 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?Så dem to øverste som Flubby viser, er samme kontroller som i pakken jeg bestilte fra Elkøp? ( bør vere likt, ellers så krangler dem slik.........)
|
|
|
|
#27 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?..også bør jeg vel ha 2 ratt ja, om jeg kjøper mario kart.. kom jeg på!
|
|
|
|
#28 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Jeg kjøpte også denne pakken + ekstra nunchuck og wii remote plus. Og 3 ekstra ratt. Får besøk i jula av noen som også har wii de tar med seg kontrollene sine. Og så får vi ønske oss ekstra selv siden. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Opp og fram, - framover
Ok. Ekstra ratt er greit. Notert med rød penn.
|
|
|
|
#30 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Du som vet alt om spill:
|
|
|
|
#31 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?Nintendo DS og spill til DS har ikke regionsperre, så der kan man – stort sett – bruke amerikanske og japanske spill på europeisk utstyr. Men de nyere håndholdte maskinene Nintendo DSi og 3DS har regionsperre, så selv om DS spill kan brukes uavhengig av hvor de kommer fra på disse også, så gjelder det ikke spill som er spesielt laget for DSi og 3DS. Nintendo Wii og XBox (både original og 360) har også regionsperre, så dette er et område der Sony er mindre kundefiendtlig enn konkurrentene; både Playstation 3, PSP og Playstation Vita er uten regionsperre, og man kan, med noen forbehold, spille spill samme hvor de er kjøpt. Men filmer kan ha regionsperre på disse også. (Den originale Playstation og Playstation 2 hadde regionsperre). |
|
|
|
|
|
#32 |
|
...med jordbær...
![]() |
Du må ha Wii Remote Pluss. Jeg skrev feil i innlegget over og har korrigert. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
...med jordbær...
![]() |
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?Syntes også dette spillet ser gøy ut. Er det noen som har erfaring med det? Fungerer det for barn på 4 og 6 år? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?Mario Party er kjempegøy for de minste, det blir garantert suksess
|
|
|
|
#35 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?Jeg har kjøpt Wii-pakken med mariocart i julegaven til gutten. Jeg vurderer å kjøpe ekstra kontroll og ratt på ebay, da det er mye billigere. Ser det selges mye uorginalt. Noen som har erfaringer med uorginale kontrollere? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Crazy Cat Lady
|
Rattet har ingen annen funksjon enn å holde på wii-moten, der kan du fint kjøpe uoriginalt. Selve wii-moten ville jeg kjøpt originalt, hvis du synes den med motion plus er dyr, kan du fint kjøpe den uten, den er helt ok for å spille mario kart med.
|
|
![]() |
|
|