Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Wii - hvilke kontroller trenger vi?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-11, 01:55   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wii - hvilke kontroller trenger vi?

Abb. Har foresten tenkt å bestille den family-pakken fra enten Lefdal Eller Elkjöp. Må finne ekstra kontroller..

Gammel 11-12-11, 07:41   #22
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får ikke til l legge link akkurat nå. Men kan noen hjelpe meg? Bestiller "family-pakken" til kr 999 på elljöp. Kan noen se på cdon.com og finne samme kontroller til meg som er I den pakkken? Går meg helt vil..... Legg gjerne link så jeg er sikker på at det blir rett..

Sist redigert av ItsOnlyMe : 11-12-11 kl 12:01.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 11:59   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Her er den jeg bestiller: http://www.elkjop.no/product/spill-o...y-edition-hvit

Spillkonsollen Nintendo Wii Family Edition inkluderer kontroll, nunchuck MotionPlus og spillene Wii Party og Wii Sports.

• Family Edition
    • Trådløse kontroller
    • Inkluderer spillene Wii Sports og Wii Party
..........

Wii-konsollen lar deg føle deg mindre som en spiller og mer som om du er inne i spillet.

Med Wii's unike Wii Remote-kontroller plasserer Nintendo deg midt i spenningen. Bare glem å trykke på en knapp for å begynne et golfsving. Wii lar deg svinge selve klubben! Ikke trykk på en knapp for å svinge et sverd, men sving heller sverdet selv. Videospill har alltid vært en del av deg, nå er det din tur til å bli en del av dem.

Pakken inneholder:
1 x Nintendo Wii System (hvit)
1 x Støtte for å sette konsollen vertikalt.
1 x Wii Nunchuck (hvit)
1 x Wii Motion Plus integrert i Wii Remote (hvit)
1 x Strømkabel med adapter
1 x Sensor Bar
1 x AV-kabel
1 x Wii Sports

også party...

Er dette samme kontroll som i pakken? (Trådløse ja.. )
http://cdon.no/spill/wii_remote_plus_(white)-12412196
eller er det denne?
http://cdon.no/spill/wii_motion_plus-4200743

også må jeg ha en slik til?
http://cdon.no/spill/wii_nunchuk-625671

blir sprø.......... Hva i huleste trenger jeg for 2-player? hvilken er samme kontroller som i wii-pakken jeg har bestilt? ah.... Noen som kan hjelpe meg?

Gammel 11-12-11, 12:03   #24
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Får ikke til l legge link akkurat nå. Men kan noen hjelpe meg? Bestiller "family-pakken" til kr 999 på elljöp. Kan noen se på cdon.com og finne samme kontroller til meg som er I den pakkken? Går meg helt vil..... Legg gjerne link så jeg er sikker på at det blir rett.. :rödme:

http://cdon.no/spill/wii_remote_plus...te%29-12412196
http://cdon.no/spill/wii_nunchuk-625671
http://cdon.no/spill/mario_kart_wii_...heel%29-769966
http://cdon.no/spill/wii_wheel-891243

Gammel 11-12-11, 12:07   #25
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Den hos CDON er _kun_ Motion Plus-biten. Dette var på eldre kontrollere et tillegg man koblet til bak på kontrolleren. Så det er den til 417 kr man trenger om man skal ha en ekstra kontroller.

Men det har vel vært sett som har blitt solgt i det siste med to kontrollere, som har Motion Plus integrert, samt at det også følger med nunchuck.

Kjøp ellers et SD-minnekort for lagring. Om det er noen kapasitetskrav her vet jeg egentlig ikke - det er vel imidlertid ikke mer enn hundrelappen for et kort på 2 GB, om det ikke har blitt enda billigere.

Gammel 11-12-11, 12:10   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Så dem to øverste som Flubby viser, er samme kontroller som i pakken jeg bestilte fra Elkøp? ( bør vere likt, ellers så krangler dem slik.........)

Gammel 11-12-11, 12:19   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

..også bør jeg vel ha 2 ratt ja, om jeg kjøper mario kart.. kom jeg på! takk for påminnelsen Flubby!

Gammel 11-12-11, 12:21   #28
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Den her kjøpte vi + at vi kjøpte ekstra ratt, nunchuck og wii motion plus.

Jeg kjøpte også denne pakken + ekstra nunchuck og wii remote plus. Og 3 ekstra ratt. Får besøk i jula av noen som også har wii de tar med seg kontrollene sine. Og så får vi ønske oss ekstra selv siden.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 12:24   #29
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Jeg kjøpte også denne pakken + ekstra nunchuck og wii motion plus. Og 3 ekstra ratt. Får besøk i jula av noen som også har wii de tar med seg kontrollene sine. Og så får vi ønske oss ekstra selv siden.

Ok. Ekstra ratt er greit. Notert med rød penn.
Men: Wii remote pluss? eller wii motion plus?
Ikke rart man går seg vill i jungelen..

Gammel 11-12-11, 12:48   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Du kan ikke kjøpe spill eller konsoll fra USA. Dvs. du kan naturligvis, men det er veldig dumt å gjøre det; du kan ikke bruke europiske spill på et amerikansk konsoll eller omvendt (dette er fordi Nintendo er onde og kundefiendtlige).

Du som vet alt om spill:
Jeg fikk beskjed om dette da jeg var i USA. Jeg hadde kjøpt spill til min sønns nintendo DS, og "alle" sa at de ikke kom til å fungere. Men de fungerte helt utmerket. Hvorfor det?

Gammel 11-12-11, 18:56   #31
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Nintendo DS og spill til DS har ikke regionsperre, så der kan man – stort sett – bruke amerikanske og japanske spill på europeisk utstyr. Men de nyere håndholdte maskinene Nintendo DSi og 3DS har regionsperre, så selv om DS spill kan brukes uavhengig av hvor de kommer fra på disse også, så gjelder det ikke spill som er spesielt laget for DSi og 3DS. Nintendo Wii og XBox (både original og 360) har også regionsperre, så dette er et område der Sony er mindre kundefiendtlig enn konkurrentene; både Playstation 3, PSP og Playstation Vita er uten regionsperre, og man kan, med noen forbehold, spille spill samme hvor de er kjøpt. Men filmer kan ha regionsperre på disse også. (Den originale Playstation og Playstation 2 hadde regionsperre).

Ben "Sony still pretty evil" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 20:14   #32
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ok. Ekstra ratt er greit. Notert med rød penn.
Men: Wii remote pluss? eller wii motion plus?
Ikke rart man går seg vill i jungelen..

Du ha Wii Remote Pluss. Jeg skrev feil i innlegget over og har korrigert.

(Motion Plus er en dings man fester på den Wii Remote for å få tilsvarende funksjoner som Wii Remote Pluss om jeg har forstått dette rett).

Gammel 11-12-11, 20:16   #33
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Corbeille er litt kul
Standard

Syntes også dette spillet ser gøy ut. Er det noen som har erfaring med det? Fungerer det for barn på 4 og 6 år?

Gammel 11-12-11, 21:21   #34
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Mario Party er kjempegøy for de minste, det blir garantert suksess Det er masse rare små mini-spill, selv de yngste kan mestre mange av dem helt fint!

Gammel 12-12-11, 13:41   #35
cid
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
cid har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har kjøpt Wii-pakken med mariocart i julegaven til gutten. Jeg vurderer å kjøpe ekstra kontroll og ratt på ebay, da det er mye billigere. Ser det selges mye uorginalt. Noen som har erfaringer med uorginale kontrollere?

cid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 13:43   #36
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cid, her.

Jeg har kjøpt Wii-pakken med mariocart i julegaven til gutten. Jeg vurderer å kjøpe ekstra kontroll og ratt på ebay, da det er mye billigere. Ser det selges mye uorginalt. Noen som har erfaringer med uorginale kontrollere?

Rattet har ingen annen funksjon enn å holde på wii-moten, der kan du fint kjøpe uoriginalt. Selve wii-moten ville jeg kjøpt originalt, hvis du synes den med motion plus er dyr, kan du fint kjøpe den uten, den er helt ok for å spille mario kart med.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.