|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan beskytte Kindelen på stranda?Vi skal til sydeligere strøk i jula, og jeg skal selvfølgelig ha med Kindelen. Tidligere ferier har Kindelen bodd på hotellrommet, og så har jeg hatt med pocketer som strand og basseng-lektyre. Denne gangene vil jeg helst bare ha med Kindelen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
Sv: Hvordan beskytte Kindelen på stranda?Hvor har du sett vanntette cover? Jeg ga opp i fjor å lese med den på stranda, var så redd for sand og den veldig salte og fuktige lufta. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan beskytte Kindelen på stranda?Jeg leste på stranda i flere uker i år, helt uten beskyttelse av noe slag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
Sv: Hvordan beskytte Kindelen på stranda?Ja kanskje jeg bare var litt overforsiktig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Sv: Hvordan beskytte Kindelen på stranda?
Jeg får visst ikke linket på iPaden, men søk på Amazon, der har de flere forskjellige. Bl.a.: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Godt å høre! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Nei, det gikk helt greit, men uansett så var det en kalkulert risiko for mitt vedkommende. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Et slikt koster faktisk halvparten av det en ny Kindle gjør, så jeg tror heller jeg sparer pengene og tar sjansen på ødelegge den på stranden. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan beskytte Kindelen på stranda?Ikea Ziplock poser av den store størrelsen (de grønne passer fint). Fungerer fint på ipad , skjermen fungerer igjennom. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Hehe, jeg har jo sånne poser liggende. Jeg tenkte faktisk tanken på å bruke ziplock poser, men var ikke helt sikker på om de var trygge nok. |
|
|
|
![]() |
|
|