|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Jeg mangler en dings i min ellers ganske velutstyrte reiseveskepark: Jeg mangler noe fornuftig å pakke i, som er mindre enn en koffert. Typisk noe å ta med på turer med bare én overnatting, som kan romme undertøysskift, toalettmappe, lommebok og iPad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?En liten ryggsekk? Men det aner meg at det er uaktuelt, fordi det er så opplagt at du helt sikkert ville ha tenkt på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Jeg tror du ville likt stellebagen min. Den er romslig med avdelinger til alt du trenger, kg sort og smekker. |
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Jeg har brukt beautybagen(sånn hard samsonite ting med kodelås) i sånne tilfeller. Men jeg fikk den til jul for 10år siden ca og må liksom bruke den til noe. Jeg er ikke egentlig en sånn person heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?
Siden du spør meg: Jeg er heller ikke så god på vesker, men jeg har en spennende løsning som involverer limpistol.
![]() |
![]() |
#9 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Du må ha en skinnbag i farge Oak?
![]() |
#10 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?En skulderveske av et slag?
![]() |
#11 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Det finnes jo hauger av weekend-bager eller saanne haandbagasje"kofferter" med hjul paa. Jeg skjönner ikke helt problemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Jeg kjøpte en stor veske -weekend-bag kanskje, på morris i vår. Den er fin |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Tror det kan være denne her |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Jeg har bestilt fra denne nettsiden, det er flotte kvalitetsvarer til fin pris, og leveres på døra. Jeg fikk det uten postens 100-kr gebyr også.
![]() |
#15 |
Bare sær
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Jeg har den øverste Erica viser. Den rommer mye, går som håndbagasje, men ting har det med å forsvinne i noe som virker som et bunnløst sluk i den. Og så er den vanskelig å lukke raskt.
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Jeg har en sånn litt stor veske med skulderrem til det formålet. Nærmest en krysning mellom en veske og en bag.
![]() |
#17 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Jeg har også den store Reisenthalvesken og er veldig fonøyd, men den er stor.
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Denne har jeg bestilt fra Ellos
føyelig ![]() Sist redigert av fimba : 01-01-12 kl 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?
Jeg var innom Muji-avdelingen på Åhléns, og der så jeg "pakkeposer" eller hva det kalles, firkantede i nylon og nettingstoff og med glidelås rundt. Var i tre størrelser. Slike er vel praktisk å pakke klær i, både for bag- og koffertbruk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva skal jeg pakke i, som er mindre enn en koffert?Å nei! Nå kom jeg på en svensk grisevits fra en chartertur til Kreta i min ungdom! Og det er bare denne trådens feil!
![]() |
|
|