Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor får man reparert dekk på en søndag?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-11, 22:56   #21
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får man reparert dekk på en søndag?

Jepp. På med sommerdekk og bort til verkstedet. Ca 250 kr, og på kvitteringen stod det:
"Lappet dekk. Denne gangen venstre dekk foran."

Gammel 12-12-11, 23:35   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk på reservedekk med god hjelp av Viking, så i morgen må det andre fikses. Håper jeg finner et sted hvor de er raske.

Gammel 12-12-11, 23:42   #23
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så glad for at mannen var hjemme sist jeg punkterte. Der stod jeg, med alle jentene (en syk) i mange kuldegrader og snøvær, uten nødvendig utstyr tilgjengelig.

Der vi leverte har de gjort det innimellom. De har hatt bilen i noen timer..

Gammel 15-12-11, 22:55   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var ikke like heldig, dekket kunne ikke repareres, så jeg ble nesten 1700 kr fattigere. Ja ja.

Gammel 15-12-11, 23:02   #25
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Auch! Og så rett før jul da..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.