|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Nordlendinger! 330 skvadronen i Bodø flyr den tradisjonelle julestjerna i daghttp://www.nordlys.no/nyheter/article5848587.ece
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nordlendinger! 330 skvadronen i Bodø flyr den tradisjonelle julestjerna i dagVi skulle se dem her i går. Siden de kom sørfra og skulle inn over byen her, så antok jeg at vi hadde god sikt til dem her hjemmefra, men der tok vi feil...
![]() |
#3 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nordlendinger! 330 skvadronen i Bodø flyr den tradisjonelle julestjerna i dagHarstad 12.05 ja, da må jeg være observant.
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nordlendinger! 330 skvadronen i Bodø flyr den tradisjonelle julestjerna i dagDette har jeg aldri hørt om; når begynte de med det? :bor i Bodø:
![]() |
#6 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Nordlendinger! 330 skvadronen i Bodø flyr den tradisjonelle julestjerna i dag
Litt væravhengig, i fjor fløy de ikke, men det er en gammel tradisjon helt tilbake til etterkrigstida. Men nå er svigerfamilien min mer enn gjennomsnittlig fly og forsvarsinteressert, hadde aldri hørt om det før jeg traff mannen jeg heller
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nordlendinger! 330 skvadronen i Bodø flyr den tradisjonelle julestjerna i dag
Jeg har heller ikke hørt om det før, men det står i avisartikkelen at de har gjort det årlig siden 50-tallet, for å vise tilstedeværelse i luftrommet rundt juletider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nordlendinger! 330 skvadronen i Bodø flyr den tradisjonelle julestjerna i dagJeg så de i fjor, men hverken hørte eller så noe i dag.
![]() |
#10 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ørlendingene som kjørte i går.
![]() |
|
|