|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du "manne-/gutteblader"?Jeg leser alt jeg kommer over, men jeg kjøper de ikke selv. I det siste har det ligget noen Rugby World blader på badet, de er skikkelig kjedelige. Men lest fra perm til perm. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Leser du "manne-/gutteblader"?
|
|
|
#24 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du "manne-/gutteblader"?Leser ikke manneblader, men ikke dameblader heller. Hvis jeg satt på venterommet og kunne velge mellom KK og Vi Menn, ville jeg nok valgt føstnevnte, men da som det beste av to onder. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Leser du "manne-/gutteblader"?Tannlegen min har National Geographic og Illustrert Vitenskap på venterommet, så jeg forsyner meg heller med dem. Vi kjøper ingen slike blader, og "Flight Journal" får mannen ha i fred
|
|
|
|
#27 |
|
Curlingkone
|
Sv: Leser du "manne-/gutteblader"?Jeg kan lese slike blader når jeg kommer over dem ja. Og det er vel sånn ca like underholdende som kvinneblader.
|
|
|
#28 |
|
Textrovert
|
Sv: Leser du "manne-/gutteblader"?
|
![]() |
|
|