|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: To jenter som skal dele seng ...Har du noen snekkerkyndige venner, så kan de jo kanskje snekre senger som passer til rommet? - Men altså: Den IKEA-dealen var jo god - kan man ikke handle på postordre til IKEA lenger? Det gjorde jeg før de kom til byen. Portoen var ikke avsindig
|
|
|
#42 |
|
Erfaren nok
|
Sv: To jenter som skal dele seng ...Vi har denne til Hannah.
|
|
|
#43 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To jenter som skal dele seng ...Gådd. Hva skjer? Man glemmer hva man har lovet til jentene er i seng og man åpner datamaskina. Sniker seg inn for å ta bilder og så viser det seg at noen ikke sover. Jadda, det blir flott med teatertur i morgen
|
|
|
#45 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To jenter som skal dele seng ...Jeg har sengen i første innlegget og den fungerer helt fint . Om det bare er noen som soverover gidder vi ikke å heve sengen . Om det er voksne på overnatting kan den heve som en dobbeltseng . Vi har middels dyre madrasser med en overmadrass fra jysk i sengen og de voksne som har lånt rommet hennes har i allefall ikke klaget . |
|
|
|
![]() |
|
|