Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-07, 22:18   #381
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Da så... Han er sikkert hjertelig velkommen da. (snakker for alle andre her inne altså!)

Gammel 21-03-07, 22:25   #382
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Trondheim?

Kjenner ingen trøndere!

Gammel 21-03-07, 22:28   #383
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kjenner noen særdeles flotte, morsomme og vakre trøndere.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 22:35   #384
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Kjenner noen særdeles flotte, morsomme og vakre trøndere.

Mannen min er født i Trondheim. Han er veldig skjønn!

Gammel 21-03-07, 22:41   #385
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Mannen min er født i Trondheim. Han er veldig skjønn!

Skjønn og skjønn, fru Blom ...

Joda, han er faktisk skjønn!

Gammel 22-03-07, 01:16   #386
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Jeg er nok ikke så spennende på nett som jeg trodde

Jammen, jeg har jo truffet deg, og det har vel ganske mange andre her også? :trøster-så-godt-jeg-kan:

Gammel 22-03-07, 07:49   #387
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne M
Jeg er nok ikke så spennende på nett som jeg trodde

Hvis jeg ikke hadde truffet deg før så hadde jeg vært veldig nysgjerrig på å treffe deg. Jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig ennå, for jeg fikk ikke akkurat pratet så mye med deg.

Gammel 22-03-07, 08:09   #388
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Oi!

Jeg mente da selvfølgelig TID!
Huff, akkurat nå er jeg glad gubben ikke har tilgang her inne ...

Ja ja ja... skryt på deg skrivefeil.....

Klart han har tiss nok til å være her! Hvorfor skulle jeg ellers være med ham enda, etter snart 14 år?

Er ikke det du som skryter i signaturen din om at: hold på mannen.. kanskje han blir moderne igjen...

Gammel 22-03-07, 08:15   #389
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Ja ja ja... skryt på deg skrivefeil.....

Er ikke det du som skryter i signaturen din om at: hold på mannen.. kanskje han blir moderne igjen...

Joda! Og det som er moderne nå, er jo å si at størrelsen ikke teller. Så da venter jeg på at det skal bli moderne å ha en mann der størrelsen virkelig teller.

(Hønni ser meg ikke nå? )

Gammel 22-03-07, 08:23   #390
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Joda! Og det som er moderne nå, er jo å si at størrelsen ikke teller. Så da venter jeg på at det skal bli moderne å ha en mann der størrelsen virkelig teller.

(Hønni ser meg ikke nå? )

Joda...regner med at hun ser deg og at jeg kommer til å få skikkelig tyn for den der når jeg kommer hjem i kveld.

Gammel 22-03-07, 08:26   #391
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Joda...regner med at hun ser deg og at jeg kommer til å få skikkelig tyn for den der når jeg kommer hjem i kveld.

Å nei! Jeg vil ikke ha på meg skylden for et raknet ekteskap. :rivermegihåret: Hva skal jeg gjøre?

Gammel 22-03-07, 08:27   #392
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Å nei! Jeg vil ikke ha på meg skylden for et raknet ekteskap. :rivermegihåret: Hva skal jeg gjøre?

:hentelimogtape:

Gammel 22-03-07, 08:38   #393
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

:hentelimogtape:

(Og forresten, så vet jo alle at det er dama di jeg er forelsket i!)

Gammel 22-03-07, 14:20   #394
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om det blir fotball og pils, tror jeg jeg sender mannen i stede.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:24   #395
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ryli; storebror ser deg.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:31   #396
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Og jeg er selvsagt med på pils- og fotballtreff.

Er du broren min, Claire? Da får det vel bli et slektstreff også, kanskje?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:32   #397
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:34   #398
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Hei Ryli! Godt å se deg her inne!

Gammel 22-03-07, 14:34   #399
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hei!
Der er du jo!
Håper alt står bra til!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 14:40   #400
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Håper alt står bra til!!

Det gjør egentlig ikke det, men hvis dere smører dere med litt tålmodighet så kommer det en oppdatering om ikke så altfor lang tid.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.