|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konfirmasjon - hvor mye gis det i gaver? Og serveres det alkohol?Det Mandarin sa. Jeg har konfirmant til våren, regner med å servere vin.
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Konfirmasjon - hvor mye gis det i gaver? Og serveres det alkohol?Jeg har bare hatt en konfirmant, men har hørt litt rundt og her varierer det. Sist redigert av 007 : 27-12-11 kl 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Konfirmasjon - hvor mye gis det i gaver? Og serveres det alkohol?Min familie: Vin til maten. Men vi serverer vin i dåp også, veldig moderat forbruk og alltid en haug sjåfører eller folk som ikke vil ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konfirmasjon - hvor mye gis det i gaver? Og serveres det alkohol?For meg er det naturlig å servere vin, både til dåp, konfirmasjon. bryllup og begravelser (minnestund). Med unntak av bryllup er det sjelden snakk om "fest" i norsk forstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|