Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva synes du om BMW?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-11, 19:05   #41
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om BMW?

BMW er harry. Skikkelig harry. Det er stort sett bare rånerne som har slike biler her i området.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 19:33   #42
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nesten glad for at det er så mange som ikke vil ha så gode biler, for da blir det ikke altfor mange av dem på veiene.

Besteste bilene! Tror ikke de har rykte på seg for slik harryfaktor her borte Sonja S?

Holdt på å rive døra av en Toyota jeg skulle inn i her for en stund siden. :blikkbåx:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 21:31   #43
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ser ut som vi BMW-eiere er lite fordomsfulle, om ikke annet.

Gammel 30-12-11, 21:39   #44
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Ser ut som vi BMW-eiere er lite fordomsfulle, om ikke annet.

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg er nesten glad for at det er så mange som ikke vil ha så gode biler, for da blir det ikke altfor mange av dem på veiene.

Besteste bilene! Tror ikke de har rykte på seg for slik harryfaktor her borte Sonja S?

Holdt på å rive døra av en Toyota jeg skulle inn i her for en stund siden. :blikkbåx:

Har ikke inntrykk at BMW har det typiske harrystempelet her i byen heller. Endel ungdom i gamle rånebiler er det jo, men ser stadig flere nye biler, kjørt av familiefolk.

Vi har BMW pga komforten, og følelsen av at man ikke kjører rundt i en blikkboks, som blant annet Toyota føles som i forhold.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:09   #45
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bil er mye følelser, sånn er det bare.
Jeg er ikke glad i BMW som bruksbil, de er dog morsomme å leke med, hvis man bare får skrudd av alle de elektroniske baksetesjåførene!
Å kjøre med all denne elektronikken aktiv synes jeg er helt pyton, jeg hater at bilen tar over styringa, ikke bare fordi det gjør det umulig å leke, men mest fordi det fort blir litt spennende når jeg og bilen korrigerer den samme skrensen samtidig!
Kan du si overkompensering?
Ellers takk, ikke kan jeg fordra automat, heller.
Første jeg gjør når jeg setter meg i bilen vinterstid, er å skru av ESP, med bakhjulstrekk blir det da fort litt slitsomt å kjøre bil.

Gammel 02-01-12, 21:13   #46
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hehe, du høres akkurat ut som mannen min, Sir Limpalot. BMWn vår er forsåvidt grei synes han, selv om den er automat. Det går an å leke litt med den når han slår av ESP. Tiguanen derimot, den er dødskjedelig synes han. Automat, 4x4 og lite futt i den=booring for en kjøreglad mann.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.