|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Jeg trenger prikkerSnakker "folk" sammen og er enige om at det er en gruppe brukere de ikke tør å si i mot? Hvordan vet dere hvem som har autoriteten og at andre mener det samme? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg trenger prikker
Tenker det nyttårsløftet holder lenge...
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg liker FP nettopp pga slike tråder jeg. Ikke at jeg rødprikker noe nevneverdig (eller, grønnprikker for den saks skyld), men tråder kan gå til prikkebonanza, til diskusjon på null komma niks - og heldige Vimsen som skal til Rotterdam da!.
|
|
|
#10 |
|
"De"
|
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
"De", er det kusinen til noen? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tøff
|
|
|
|
#15 |
|
...we have cookies
|
Til Markedsplassen? Niks, det er 500 i rykte. Jeg nærmer meg firesifret i innlegg men mangler ennå litt for å ha tilgang til markedsplassen. Helt greit det, jeg hadde som nyttårsforsett i fjor å være mer aktiv på forumet (da hadde jeg 300 innlegg ca) og det har jeg klart. Uten egentlig så mye fjas og morsomheter, så det er nok også en grunn til at jeg ikke fyker i været på ryktebørsen. Sist redigert av Bobbelur : 01-01-12 kl 17:52. Årsak: jeg kan jo f... ikke telle altså! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Jeg er ganske lik deg der, Bobbelur. Det er derfor det ikke blir så mange smarte innlegg fra meg. Og siden det er 500 i ryktepoeng for å komme inn på markedsplassen, kommer jeg nok aldri til å komme inn der. Til tross for iherdig grønnprikking (jeg tror ikke jeg har fått sett alle engang, for det er begrenset for hvor mange som synes til enhver tid), er det ennå langt under 100. Jeg lå langt over 100 - nærmere 200 før jeg laget denne tråden, så jeg har gitt opp det prosjektet
|
|
|
|
#17 |
|
...we have cookies
|
Og der er jeg så ulik deg, vet du. Jeg er ikke så shoppete av meg. Jeg kan synes det er hyggelig å tusle i en butikk og se på, evt også ta på, men jeg bruker ikke så mye penger på shopping. Med mindre det er noe hunderelatert, og selv da shopper jeg ikke så masse. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |