Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 03:42   #41
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Sv: Jeg trenger prikker

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Som sagt: de fleste prikker FØR de leser lenger ned på innleggene. Om du ikke gidder å endre hovedinnlegget, så er det bare å forberede seg på MANGE flere av de røde, fine prikkene.

Jeg er føyelig jeg, så jeg får gjøre det da

Gammel 01-01-12, 04:32   #42
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Masse!

Jammen så si hva du heter andre steder da?

Gammel 01-01-12, 04:35   #43
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jammen så si hva du heter andre steder da?

Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Interference igjen.

Gammel 01-01-12, 04:38   #44
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Pfft det finnes pm. :nysgjerrig:

Gammel 01-01-12, 05:47   #45
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg sendte av gårde en rød.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 10:03   #46
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

skriv noe lurt da..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 11:10   #47
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Dette her er det eneste forumet hvor prikkesystemet fungerer. Prikkeriggetråder er som at statsbanken trykker flere penger hvis det har gått tomt, verdien av dem blir bare mindre og mindre.

Om du ikke hadde sett disse reglene, så har du kanskje lagt merke til at det ikke finnes noen andre tiggetråder?

Gammel 01-01-12, 11:19   #48
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du rakk 50 innlegg på fire timer! Bra jobba, fimba!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 11:35   #49
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Som en oppmuntring så er tilgivelsesterskelen lav. Noen vitser og innlegg med mening så får du nok fort noen grønne.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 11:42   #50
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Som en oppmuntring så er tilgivelsesterskelen lav. Noen vitser og innlegg med mening så får du nok fort noen grønne.

Mens min tilgivelsesterskel blir høyere for hver gang jeg ser en tråd dratt opp igjen av fimba. 50 mer eller mindre uinteressante innlegg på 4 timer, liksom.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 11:47   #51
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fimba, skjønner du regelen for tilgang på markedsplassen nå, eller satser du bare på å produsere nok innlegg, håpe det gir prikker og deretter kun bruke markedsplassen?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 11:48   #52
Slettet bruker
Passiv

Standard

Man burde ha en sånn innleggsfratrekker. Sånn at når noen skriver bare for å samle innlegg så kan det stemmes ned.

Så kunne vi andre brukt den til å se litt mindre ut som forumslaver.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:34   #53
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Huttemegtu så selvhøytidelig disse "ta prikketiggerrådene" blir. Alle burde lese forumregler, og alle burde ha fått med seg en del kotymer. Stivbeint regeltolkning og hevnaktig straffeutmåling.

Holder det ikke å si fra, og så gi litt slakke og se om vedkommende tilpasser seg?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:41   #54
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Huttemegtu så selvhøytidelig disse "ta prikketiggerrådene" blir. Alle burde lese forumregler, og alle burde ha fått med seg en del kotymer. Stivbeint regeltolkning og hevnaktig straffeutmåling.

Holder det ikke å si fra, og så gi litt slakke og se om vedkommende tilpasser seg?

Enig, Maz. Om en stakkars nykommer tråkker feil i starten så blir det full ståhei og utpiping med en gang.

Jeg trodde FP var et sted med takhøyde og romslighet, men det har blitt en ganske så homogen gruppe etterhvert, der man på ingen måte skal skille seg ut negativt før man får høre det. Om man derimot viser seg å brilljere med ord og meninger så slipper man inn, men det nåløyet er ikke stort.

Gammel 01-01-12, 12:45   #55
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Enig med deg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:48   #56
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Enig.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:49   #57
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Enig. Jeg får mer lyst til å prikke grønt enn rødt de gangene dette skjer, særlig når vedkommende faktisk tar det til seg ganske kjapt.

Gammel 01-01-12, 12:50   #58
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

I denne tråden fremstår Foreldreportalen som en konservativ og streng sekt.

Gammel 01-01-12, 12:50   #59
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maz, Palmen og Minni (og alle dere andre som slang dere på); da leser dere tråden ganske anderledes enn meg. Jeg syns den var ganske humørfyllt jeg. Mine innlegg er hvertfall ikke ment som annet enn gode råd.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 12:51   #60
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Mja... når man begynner å mene at man skal få minus i innlegg... Det blir som å strø salt i sårene.
Teit. Uverdig av disse såkalte oppegående menneskene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.