|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikker
Jeg er føyelig jeg, så jeg får gjøre det da
|
|
|
|
#43 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Interference igjen.
|
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg sendte av gårde en rød. |
|
|
|
#47 |
|
Off the map.
|
Sv: Jeg trenger prikkerDette her er det eneste forumet hvor prikkesystemet fungerer. Prikkeriggetråder er som at statsbanken trykker flere penger hvis det har gått tomt, verdien av dem blir bare mindre og mindre.
|
|
|
#50 |
|
Fornøyd
|
Mens min tilgivelsesterskel blir høyere for hver gang jeg ser en tråd dratt opp igjen av fimba. 50 mer eller mindre uinteressante innlegg på 4 timer, liksom.
|
|
|
#52 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerMan burde ha en sånn innleggsfratrekker. Sånn at når noen skriver bare for å samle innlegg så kan det stemmes ned. |
|
|
|
#53 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerHuttemegtu så selvhøytidelig disse "ta prikketiggerrådene" blir. Alle burde lese forumregler, og alle burde ha fått med seg en del kotymer. Stivbeint regeltolkning og hevnaktig straffeutmåling. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Trøtt
|
Enig, Maz. Om en stakkars nykommer tråkker feil i starten så blir det full ståhei og utpiping med en gang.
|
|
|
#55 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Tittel og tittel....
|
Enig. Jeg får mer lyst til å prikke grønt enn rødt de gangene dette skjer, særlig når vedkommende faktisk tar det til seg ganske kjapt.
|
|
|
|
#58 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerI denne tråden fremstår Foreldreportalen som en konservativ og streng sekt.
|
|
|
#59 |
|
Glamorøs
|
Sv: Jeg trenger prikkerMaz, Palmen og Minni (og alle dere andre som slang dere på); da leser dere tråden ganske anderledes enn meg. Jeg syns den var ganske humørfyllt jeg. Mine innlegg er hvertfall ikke ment som annet enn gode råd.
|
|
|
#60 |
|
"De"
|
Sv: Jeg trenger prikkerMja... når man begynner å mene at man skal få minus i innlegg... Det blir som å strø salt i sårene.
|
![]() |
|
|