Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den gode tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 21:26   #101
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den gode tråden

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Champagne var utrolig godt til pinnekjøtt. Det fungerte hundre ganger bedre enn de ymse rieslingene jeg har prøvd til før.

Amen og halleluja på en gang - jeg ble frelst på komboen i år. Har ikke nødt til å være Champagne som i varemerket for min del da - har prøvd både en god cremante og en god cava til formålet, faktisk.

forøvrig vet jeg at 1000 liter furuved koster 800 - og 100 liter granved koster 650. Dette dog i nordtrøndelag.

Gammel 01-01-12, 21:28   #102
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sf går gjennom tråden:

-Jah! Terra nova! Det må jeg si - den ser vi også. Felles familieprosjekt mens vi venter på neste sesong av falling skies.
-Åh! Vin! Det må jeg huske å si. U
Aukrustperlen av en vin er ripasso corvina, det må jeg huske å si!
-Jippi! Sjokolade! Det må jeg huske å si - den der lindtgreia med jordbær er helt fantastisk!

Dette har alle tegn til å være en god tråd.

Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 21:31   #103
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Sj, har Walters drasjeer (skrives det sånn?) liggende...

Noe av det ypperste som finnes, takk for at du minnet meg på noe som må tilføyes handlelisten min.

For en god tråd!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 21:32   #104
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

walters har jeg liggende i bilen - i hanskerommet. Veldig dumt når jeg skal av sukkevonga...

Gammel 01-01-12, 21:34   #105
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjokolade er altfor godt, farlig godt. Det kan trigge migrene, og derfor prøver jeg å slutte å spise det.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 21:34   #106
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

walters har jeg liggende i bilen - i hanskerommet. Veldig dumt når jeg skal av sukkevonga...

Sukk?

Gammel 01-01-12, 21:35   #107
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Noen som sa sjokolade?

Jeg tror jeg må lukke pcen og sette på LOTR og hente en stor plate crispo og en tilsvarende plate melkesjokolade og bare nyte.
Rart at man får så lyst på sjokolade når man ammer altså, og ikke minst når babyen kun kan sove oppå brystkassen til mamman slik at mamman ikke får gjort noen ting som helst. Da er det ekstra godt med iskald sjokolade.

Baconsurret rosenkål med pinjekjerner var og hinsides godt i dag, bare for å ha sagt det. 3 åringen smattet og krevde mer, MER, MEEEER brorekål mamma.

Gammel 01-01-12, 21:36   #108
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har unger som elsker gravlaks, men som sukker og bærer seg over spaghetti med kjøttboller. Merkelig.

Gammel 01-01-12, 21:37   #109
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ingen grenser med Lars Monsen hører også til i en god tråd. :jepp:

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 21:37   #110
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå skal jeg nyte Ripasso og mørk sjokolade sammen med min kjære.

Gammel 01-01-12, 21:39   #111
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker at jeg hadde ekstrem sjokoladehunger da Mini var baby og jeg ammet henne. Etter alle gode forumtips jeg hadde lest meg til så skulle jo kiloene formelig renne av meg mens jeg ammet, så jeg spiste sjokolade med begge henda og virkelig nøt livet. Det ble 10 kilo i pluss, gitt.

Gammel 01-01-12, 21:40   #112
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

I tillegg til Walters drasjeer så har vi også kilosvis med Frejaplater siden det var ta to for kr. 30,- før jul... Da hamstrer man vettu .

Gammel 01-01-12, 21:42   #113
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gleder meg til Homeland i morgen
Synd forrige ukes episode ikke gikk i reprise

Gammel 01-01-12, 21:43   #114
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Smågodt igjen i skapet, Grimm og Gru i opptak med Mellomsøster og ny PC på fanget. Det kvalifiserer vel til en bra kveld!? Man får nyte nuet og prøve å overhøre Lillesøster med feber og hoste i rommet ved siden av. Fortsatt ferie en dag til så kanskje jeg slipper å starte nytt år med sykt barn-dag. :tvi-tvi:

Anbefaler forøvrig Body of Proof som går på TVNorge kl 21.30 og 22.30 idag om noen trenger en god serie å se på!

Gammel 01-01-12, 21:43   #115
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått siste sesong av Frustrerte fruer til jul!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 21:44   #116
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ingen grenser med Lars Monsen hører også til i en god tråd. :jepp:

Takk for påminning!

Gammel 01-01-12, 21:44   #117
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Anbefaler forøvrig Body of Proof som går på TVNorge kl 21.30 og 22.30 idag om noen trenger en god serie å se på!

Hva handler den om?

Gammel 01-01-12, 21:45   #118
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rødvin i dag? Nei takk, absolutt ikke.

Gammel 01-01-12, 21:46   #119
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg husker at jeg hadde ekstrem sjokoladehunger da Mini var baby og jeg ammet henne. Etter alle gode forumtips jeg hadde lest meg til så skulle jo kiloene formelig renne av meg mens jeg ammet, så jeg spiste sjokolade med begge henda og virkelig nøt livet. Det ble 10 kilo i pluss, gitt.

Det var tilfelle for mitt vedkommende, med eldste. Men nå, etter gutteslasken, sitter kiloene som spikra på gitt, og jeg som alltid har vært alt for tynn har nå faktisk fått litt for mye kjøtt på kroppen og synes det er ganske ubehagelig.

Gammel 01-01-12, 21:55   #120
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Hva handler den om?

Står litt her:

Opprinnelig lagt inn av Wikipedia

The series stars Dana Delany as Dr. Megan Hunt, a medical examiner. The show focuses on Hunt's efforts to balance the demands of her professional life, dealing with solving cases and analyzing bodies, with her personal life, trying to reconnect with her estranged daughter.[3] Hunt was a top-flight neurosurgeon, until she had a life-changing automobile accident and then accidentally killed a patient on the operating table. This resulted in her resignation, and retirement from the profession altogether. Her boss is the city's Chief Medical Examiner, played by Jeri Ryan.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.