|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Delfin i lysken som jeg tok da jeg var 16 (brukte søsteren in sin leg
|
|
|
#22 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Jeg har to blomster (som jeg ikke vet hva heter
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Samboer har ein krussedullsakgreie på eine armen. Eg har ikkje, men vurderer ei kompassrose i nakken. (Minnetatovering.)
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Ingen av oss har. Begge kunne tenke seg men vet ikke om det blir noe av. Jeg kunne bare tenke meg å hatt en liten en.
|
|
|
|
#25 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Ingen av oss, heldigvis. Jeg synes at tatoveringer er harry og usexy.
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Verken jeg eller mannen har, men jeg vurderer en i forbindelse med ventet førtiårskrise om få år. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Er frisk!
|
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Har ingen, ikke mannen min heller. Synes veldig små kan være fine, men store som dekker hele armen eller beinet er ikke etter min smak.
|
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Vi har begge en hver. Tror begge har lyst på fler. Jeg har på leggen og han på overarmen. Fine tattisene som vi begge fikk på New Zealand med noen få års mellomrom. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Ingen av oss har noen tatoveringer, men jeg har planer om å skaffe en som symboliserer ungene. Har den tegnet klar, må bare få ut fingeren.
|
|
|
#32 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Jeg har 3, og det blir hvertfall en til.
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Nei, ingen av oss har tatoveringer. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Ingen av oss har og ingen av oss kommer til å få det heller
|
|
|
#38 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?En liten en nederst på ryggen, på den ene siden. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Jeg synes hun med det mørke, korte håret i reklamen om pensjonssparing er råsexy og vakker. Hun har så flotte tatoveringer, og jeg har så lyst til å se slik ut. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#40 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tatovering hos deg eller mannen?Jeg har 2 tatoveringer. En i korsryggen og en på ankelen. Har lyst til å tatovere en skorpion på skulderen, men får se. Mannen har ingen, er vist ikke interessert i sånt.
|
|
![]() |
|
|