|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Den gode trådenAlle som ikke likte juleeggene kan gjerne sende de hitover. :tusen_takk: Langt å foretrekker fremfor de som blir laget til påske. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den gode tråden
Lars Monsen. Nice.
|
|
|
#123 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi tenker kanskje ikke på en og samme serie, vil jeg tro. Jeg har sett denne serien. Du tenker kanskje heller på denne?
|
|
|
#126 |
|
Snikende tiger
|
:noterer at smilet har god sjokoladesmak:
|
|
|
#127 |
|
|
Da forstår jeg! Og den må jeg også se, skjønner jeg! Se der, der fikk jeg et serietips også. Gode ting!
|
|
|
|
#130 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Den gode trådenPå Nordbysenteret ved Svinesund... Send meg adressen din, så skal jeg prøve å huske å sende en neste gang jeg drar.
|
|
|
#132 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, de var en nedtur. Kunne spart seg for det sjokoladefyllet og heller brukt det samme de har i påskeeggene. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
© All rights reserved
|
Hun trenger, i følge seg selv, champagnebobler først. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den gode trådenI tråd med mine ønsker om å holde blodsukkeret mitt jevnt - (jeg glemmer å spise, men husker godt å spise sjokolade, nemlig) - har jeg husket å lage matpakke til i morgen. (dvs pakke pålegg og brød i en boks, samt satt frem frokost) - OG jeg har fått en fantastisk te av min bror til jul - THE au bois de cannelle - i en boks laget av barken på kaneltreet tror jeg...mmmm vakre boksen - gode teen!
|
|
|
#135 |
|
Originala
|
Sv: Den gode trådenPanna cotta finnes ikke vanskelig. Du koker bare opp fløte, sukker og vanilje, og rører inn gelatinplater. Google "panna cotta jordbærsuppe" og prøv kokkeLises deilige panna cotta. Du vil ikke angre! |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Passiv
|
Sv: Den gode trådenNå har jeg da studert linken til -ea- og kan min ved. En hydropall er da ikke mer enn tyve førtiliterssekker siden veden i pall ikke er stablet, mens veden i sekk er stablet. Dermed har jeg funnet et tilbud på seksti spenn per sekstilterssekk som jeg akter å slå til på - det blir bra tenker jeg. |
|
|
|
#137 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Den gode trådenSiden dette er en orakeltråd: Hva gjør man hvis man har som nyttårsforsett å legge seg før 23.00, men fremdeles sitter med laptopen på fanget kl. 23.26? |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Lat som du sover.
|
|
|
#139 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Kjøper seg et laptopbrett på Clas Olson, for det må vel bli grådig varmt på fanget?
|
|
|
|
#140 |
|
Audacious
|
Sv: Den gode trådenJeg ligger i senga og spiser røkelaksdip og det er også en god ting.
|
![]() |
|
|