|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Jeg trenger prikkerOm du virkelig er interessert å høste ryktepoeng, så er nok nå et greit tidspunkt å slutte å slikke sårene.
|
|
|
|
#303 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerSnork. |
|
|
|
|
|
#304 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikker
Jeg slikker aldri sår, men denne her
|
|
|
|
#306 |
|
Tittel og tittel....
|
Akkurat det første er jeg enig i, jeg hadde aldri kommet på det, men ikke fordi dette med ryktegrensene, men fordi det gikk en stund før jeg oppfattet dette med prikking og poeng.
|
|
|
|
#307 |
|
This is normal!
|
Det 11. bud: Du skal ikke si imot noen.
Det 12. bud: "De" er kusinen til noen.
Det 13. bud: Du skal ikke være redd for noen. Med eller uten - men helst med - limpistol.
|
|
|
|
#308 |
|
Livsnyter
|
Jeg vil anbefale deg å legge ballen dø nå. Du begynner å bevege deg over i sutremodus nå, og DET er irriterende for dine medforumister det. |
|
|
|
|
|
#311 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerSiden jeg har vært travelt opptatt med å feire det nye året, fikk jeg knapt konstatert at denne tråden ble lagt inn og bare lest et par innlegg med klargjøring av at det å motta grønne prikker bør være en konsekvens av noe mer enn et ønske om høyere rykte. Og jeg er enig i at rykte gjenspeiler oftest både innsats og deltagelse.
|
|
|
#312 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo jo, men det er ikke nødvendigvis sammenheng mellom punkt 1 og 2 og punkt 3. Man må greie å skille seg fra mengden for å bli lagt merke til og et er ikke like lett for å alle. Mens noen sikkert har flere grønnprikker enn innlegg, går det langt mellom hver grønnprikk for oss andre. |
|
|
|
|
|
#313 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |