|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?Har han tenkt å stå i vinduet til enhver tid framover for å passe på? Ta seg permisjon fra jobb slik at ingen fikler med snødyret? Nei, dette var jo bare teit, og ingen tvil om hvem som befant seg på jordet iallefall.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?Huff, det hørtes ikke ut som en hyggelig opplevelse for noen, og kanskje spesielt ikke for din eldste som jo har måttet "gi bort" sine dyr ved endt lek. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?Jadda, noen har et litt for tett forhold til snøhesten sin.
|
|
|
#25 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?
Takk, det var akkurat det jeg også tenkte, og som mannen min syns hadde vært en real måte å gjøre det på. Nå tok han hensyn til våre barn som syns det ble kjipt å være ute denne gangen, og forhåpentligvis slipper vi å oppleve sånn brøling en gang til.
|
|
|
#26 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?Jeg synes for øvrig overskriften her er fantastisk. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?Noen er helt på jordet og det er ikke dere!
|
|
|
#28 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?Moder jord fikser biffen helt på egenhånd forøvrig, snødyret har nå lidd smeltedøden, og jeg håper denne mannen har en god forklaring på lur til sine håpefulle når de ser det. Helst en annen enn "dumme naboen spiste den opp".
|
|
|
#29 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?Må ofte megle i skolegården om akkurat dette temaet (eller sandbygg), men der er det heldigvis ingen ropende foreldre som blander seg inn...
|
|
|
#30 |
|
koko
|
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?Naboen er en smule koko, enkelt sagt.
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 02-01-12 kl 00:49. Årsak: Jeg var/er en tregost. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?Unnskyld, men:
|
|
|
#32 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hvem eier bruksretten til et snødyr på felles område?
|
![]() |
|
|