Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 01:20   #341
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger prikker

:lost:

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 01:23   #342
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det er dessverre umulig å glemme (hvis det er det bildet du tenker på?). Jeg skulle gjerne ha gjort det foråsidetsånn.

Det er det bildet av Rune Rudberg liggende sånn sleskt henslengt på en sofa hvor han proklamerer at han har pult 1000 quins? Ja?

Gammel 02-01-12, 01:25   #343
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det er det bildet av Rune Rudberg liggende sånn sleskt henslengt på en sofa hvor han proklamerer at han har pult 1000 quins? Ja?

Gammel 02-01-12, 01:26   #344
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Men hvordan husker man at sofaen er blå liksom? Eller, hvordan legger man merke til at sofaen er blå?

Gammel 02-01-12, 01:30   #345
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mnja. Det er en naken, smilende, ung og yppig blondine som fører en dildo opp i stumpen hans mens han selv holder om sin erigerte penis. Lett henslengt i en skinnsofa, ja. Så vidt jeg husker. De tusen damene tror jeg lekket ut lenge før det bildet.

Du kan jo lage deg ditt eget mentale bilde nå.

(føler egentlig at det passer bittelitt med snill-smiley her også, siden jeg nå føler meg veldig, veldig snill som åpplyser, men det er jo (nok) et minefelt, så jeg dropper den)

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 01:31   #346
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men hvordan husker man at sofaen er blå liksom? Eller, hvordan legger man merke til at sofaen er blå?

Godt spørsmål.

Gammel 02-01-12, 01:34   #347
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg så det for lenge siden, men siden nyttårsforsettet mitt er å bli Et Elskeligere Vesen, valgte jeg å ignorere den.

Eg skulle gi deg ein prikk og kommentere t-skjorta di, men eg fekk ikkje lov av systemet. Uansett: bra t-skjorte!

For øvrig ein opplysande tråd for meg som er relativt ny her. Eg noterer det eg kan og forsøker å få med meg alle normer og regler.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 01:34   #348
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sofaen var svart, didoen blå. :husker godt de viktige tingene i livet:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 01:37   #349
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Sånn var det nok ja!

Gammel 02-01-12, 01:38   #350
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Mnja. Det er en naken, smilende, ung og yppig blondine som fører en dildo opp i stumpen hans mens han selv holder om sin erigerte penis. Lett henslengt i en skinnsofa, ja. Så vidt jeg husker. De tusen damene tror jeg lekket ut lenge før det bildet.

Du kan jo lage deg ditt eget mentale bilde nå.

(føler egentlig at det passer bittelitt med snill-smiley her også, siden jeg nå føler meg veldig, veldig snill som åpplyser, men det er jo (nok) et minefelt, så jeg dropper den)

Håkkei, jeg har tydeligvis ikke sett dette/disse sagnomsuste bildene, noe jeg er veeeldig glad for kjenner jeg.

Turban:
Jeg putta dem på for deg jeg. De var nødvendige!

Gammel 02-01-12, 01:40   #351
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Håkkei, jeg har tydeligvis ikke sett dette/disse sagnomsuste bildene, noe jeg er veeeldig glad for kjenner jeg.

Turban:
Jeg putta dem på for deg jeg. De var nødvendige!

Du kan være sjeleglad!

Og takker for snillingene. Jeg feiga ut.

Gammel 02-01-12, 01:41   #352
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Må ikke feige ut da, jeg tåler en snilling og to når de er velplasserte.

Men nå har jeg stygge bilder i hodet mitt og jeg er meget glad for at jeg aldri har sett dem i virkeligheten.

Gammel 02-01-12, 01:43   #353
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men nå har jeg stygge bilder i hodet mitt og jeg er meget glad for at jeg aldri har sett dem i virkeligheten.

Det har tydeligvis jeg, siden jeg husker fargene.
Er det et dårlig tegn når jegh ikke husker at og når jeg så bildet? Hvordan og hvorfor så jeg det?
Jeg leser jo ikke Se&Hør engang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 01:43   #354
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Og nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet. Jeg unner ingen å se Rune i fri utfoldelse på skinnsofa, ikke en gang i sitt eget hode. INGEN!!

Gammel 02-01-12, 01:45   #355
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Det har tydeligvis jeg, siden jeg husker fargene.
Er det et dårlig tegn når jegh ikke husker at og når jeg så bildet? Hvordan og hvorfor så jeg det?
Jeg leser jo ikke Se&Hør engang.

Jeg tror ikke det har vært i se og hør, så vidt jeg kan huske så var det dette/disse private mobiltelefonbildene som kom på avveie det er snakk om.

Og nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet. Jeg unner ingen å se Rune i fri utfoldelse på skinnsofa, ikke en gang i sitt eget hode. INGEN!!

Det går nok over, jeg er midt i tjukkeste ammetåken, det er lite som fester seg da.

Gammel 02-01-12, 01:47   #356
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at det ikke er bare jeg som leste "Jeg trenger pikker" her.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 01:55   #357
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig føler jeg at jeg kan bidra med noe konstruktivt i denne tråden!!

Sist redigert av Fløyel : 02-01-12 kl 02:08.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 02:07   #358
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pikketigging må være lov også for nybegynnere.

Gammel 02-01-12, 02:16   #359
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Pikketigging. Er det det motsatte av prostitusjon?

Gammel 02-01-12, 02:55   #360
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:roper: Bilder ut av hodet, bilder ut av hodet. Hvorfor måtte jeg bare sjekke Fp en siste gang? Nå får jeg jo aldri sove.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.