|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bruker dere Twitter?
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: TwitterJeg følger skribenter og journalister og forfattere og bloggere, mest, og stort sett fordi de er morsomme. Noen skuespillere og regissører og den slags også. (Steven Moffat, Mark Gatiss, Nathan Fillion.) Halve staben i The A. V. Club, for eksempel, og spaltisten Caitlin Moran, komiker/forfatter Albert Brooks, dessuten Neil Gaiman og Stephen Fry (som begge er veldig aktive i perioder); noen norske bloggere og nettbekjente, og så en del folk jeg kjenner. Og @arjunbasu, som er forfatter og skriver en miniroman i hver tweet, og @georgelazenby, som er den rareste jeg følger og som spilte James Bond i én film i 1969.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: TwitterNei, jeg bruker ikke twitter. Har liksom ikke ork.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: TwitterJa, innimellom.
![]() |
#5 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Twitter
Samme her.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TwitterBruker Twitter. Twitrer ikke så mye selv, men følger endel. Skjer det noe ekstraordinært i nyhetsbildet som f eks da Bin Laden ble drept, 22.juli og lignende , så følger jeg tett med. Har erfart at man får nyhetene veldig raskt via Twitter og kan være veldig oppdatert. Mye raskere enn aviser på nett f eks.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: TwitterDe fleste jeg følger er fagrelaterte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|