Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg trenger prikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 19:35   #381
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger prikker

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg grønnprikker alltid prikketigging. Og så må jeg visst prikke flere før jeg får prikke Palmen igjen.

Det er en del som gjør det. Jeg skjønner ikke helt vitsen for å være ærlig, jeg synes at siden tilganger til markedsplassen og medlemssalongen styres etter ryktepoeng, så er det jo bedre at de som har bidratt på forumet kommer inn.
Brukere som i praksis ikke deltar på forumet har ikke så mye å gjøre der synes jeg.

Gammel 02-01-12, 20:02   #382
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ryktepoeng skal ta tid synes jeg.

Jeg har enda langt igjen til M2, men det er helt greit, synes liksom at jeg må gjøre meg "fortjent" til å trø inn i det gode selskap.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:35   #383
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Hmmm... Lovnad om pupper og sånt hjalp ikke, men da det ble snakk om naken Rune Rudberg og dildo, da fikk vi lokket deg frem... Burde vi bli bekymret nå, Mauser? :nervøs:

Pfft. Tomme løfter og rykter holder ikke. Lenger.

Gammel 02-01-12, 20:42   #384
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Dere er gale!
Mannen skal på nattevakt og jeg kommer ikke til å få sove i natt.
Bilder i hode av RR. :skummelt:

Gammel 02-01-12, 20:44   #385
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...

Sist redigert av Nabojenta : 02-01-12 kl 21:36. Årsak: Var bare dum, og ble heldigvis minnet på det.
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:46   #386
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er en del som gjør det. Jeg skjønner ikke helt vitsen for å være ærlig, jeg synes at siden tilganger til markedsplassen og medlemssalongen styres etter ryktepoeng, så er det jo bedre at de som har bidratt på forumet kommer inn.
Brukere som i praksis ikke deltar på forumet har ikke så mye å gjøre der synes jeg.

Akkurat det er jeg enig i, men jeg kjenner det rykker i grønnprikkefingeren når sånne tråder kommer opp, rett og slett fordi jeg syns det er en uting å rødprikke pga at noen ikke har skjønt at prikketigging er lurt.

Gammel 02-01-12, 20:48   #387
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke slik at prikker fra skravleforumet ikke teller? :fokuserer:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:54   #388
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ah, for en gangs skyld var det nyttig å lese kun første og siste del av tråden. Jeg føler liksom at jeg har fått med meg det viktigste her.

Gammel 02-01-12, 20:56   #389
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Uavhengig av hvilken mann som hadde "hovedrollen" er vel dette bilde man egentlig ikke ønsker å ha i hodet. Jeg håper inderlig ikke bildet av R.R. finnes ute på nett noe sted så man kan risikere å snuble over det.

06, 07, og 12.

Sist redigert av Marit K : 02-01-12 kl 21:47. Årsak: Fjernet quote.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:56   #390
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Er det ikke slik at prikker fra skravleforumet ikke teller? :fokuserer:

Det er innleggstelleren som ikke er på.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:14   #391
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Det hjelper litt, men jeg vet ikke helt om den settingen uansett hvilken mann som hadde "hovedrollen" er ett bilde man egentlig ønsker å ha i hodet.

Det er i hvert fall ikke et bilde JEG ønsker å ha i hodet! Skjerp dere!

Gammel 02-01-12, 21:18   #392
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

---

Sist redigert av 007 : 02-01-12 kl 21:38.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:31   #393
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Og der var kvelden ødelagt for min del... Jeg takler ikke R.R, og det ble ikke stort bedre av å bli påminnet det bildet

For halvannet år siden så var vi på Vålerbanen en helg. Jeg skulle bort på kafeen en tur for å kjøpe meg noe mat, og det første jeg ser når jeg går inn der er R.R.

Jeg droppet maten og gikk ut igjen.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:39   #394
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er i hvert fall ikke et bilde JEG ønsker å ha i hodet! Skjerp dere!

Unnskyld, Mauser. Jeg var rett og slett ekstremt dum og teit. Var virkelig ikke meningen å være dum med deg.

Er veldig lei meg.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hallo, Nabojenta. Moderer deg - jeg hadde blitt dritsur om noen hadde skrevet noe slikt om/mot meg.

Ja, jeg ser det nå. Takk for at du sier fra.

Gammel 02-01-12, 22:53   #395
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Hahaha, mye fønn støff her

Gammel 02-01-12, 23:08   #396
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Hahaha, mye fønn støff her

Men du har stadig ikke fått med deg punkt 1 i forumkutymen, altså?

Gammel 02-01-12, 23:42   #397
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns de er ufint å slette ting uten at jeg får lest et først.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 23:50   #398
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg syns de er ufint å slette ting uten at jeg får lest et først.

Det synes jeg også. Nå får jeg ikke sove, bare fordi jeg er så nysgjerrig

Gammel 02-01-12, 23:53   #399
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Det synes jeg også. Nå får jeg ikke sove, bare fordi jeg er så nysgjerrig

For de ekstra nysgjerrige: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=37926

Legg spesielt merke til punkt 1.

Gammel 03-01-12, 00:00   #400
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jamen, nå skjønner jeg bare enda mindre. Jeg lurer på hva det var Nabojenta skrev - og deretter slettet - etter at hun fikk korreks av 007
Det står jo ikke i forumregel-tråden?

Eller kanskje det bare er jeg som er trøtt og teit og bør gå og legge meg?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.