Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Glemte middag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 22:40   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Glemte middag

Går det virkelig ann? Kan man bli dement i 20årene? Begynner seriøst å lure...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 22:42   #2
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glemte middag

En ting er at hjernen blir dement. Men magen da, svikten den også? Skulle tro den overdøvende rumlingen fikk vekket hjernen til live igjen og minnet den på at det var noe man skulle ha gjort?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 22:43   #3
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Merket det nå

:romle:

Gammel 22-03-07, 22:51   #4
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
løvemor er litt kul
Standard

Hehe. Det skjedde ofte hos meg før jeg fikk barn. Men da skyldtes det noe helt annet en demens ... (Hva? Er ikke sjokolade, kake og bananasplit et sunt mellommåltid?)

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 22:52   #5
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

Hehe. Det skjedde ofte hos meg før jeg fikk barn. Men da skyldtes det noe helt annet en demens ... (Hva? Er ikke sjokolade, kake og bananasplit et sunt mellommåltid?)

Har bare drukket kaffe jeg da. Men er generelt ikke veldig sulten av meg. Kom forresten på at jeg spiste en pannekake kl 15.30.
Det får passere som middag

Gammel 23-03-07, 00:52   #6
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Glemte middag

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Går det virkelig ann? Kan man bli dement i 20årene? Begynner seriøst å lure...

Ja
Pass deg nå.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.