Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 00:42   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avisopplaget om Carl I. Hagen og påkjørsel

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Ja de er gjerne det. Syklister også. Ma kan hoppe foran en bil omså, og billisten for skylda.

Ja, på papiret ja. Det vet jeg. Men jeg mener nå de ikke er helt uten skyld for det.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Har jeg skrevet at han ikke har innrømmet skyld? Jeg har ikke sagt noe om at jeg ikke skjønner at noe slikt må være vondt å oppleve, for Hagens del. Men når all sympati hos enkelte kun ser ut til å gå hans vei (slik media helt åpenbart legger opp til), reagerer jeg. Hvis jeg kjører ned noen i et gangfelt noen gang, så håper jeg selvsagt på trøst hos de jeg kjenner. Jeg synes allikevel ikke det er greit om all sympati går til meg om det skulle være slik at den jeg kjørte på i gangfeltet var en dust, eller at man bagatelliserer en slik hendelse til noe hverdagslig.

Jeg tror ikke Hillary mente at du sa han ikke tok ansvar. Det var mer en bekreftelse på at ja, han tok ansvar. Tenker jeg da.

Jeg klarer ikke helt å se i denne tråden heller at alle har full sympati for Hagen, men ikke ofrene. Ei heller at dette er en bagatell og dagligdags hendelse man ikke behøver å bry seg om.

Men forholdene tatt i betraktning kan det sikkert være fort gjort om man er ørlite uoppmerksom. Hender jeg er uoppmerksom mens jeg kjører også. Det kunne muligens også skjedd meg, selv om jeg anser meg selv som er forsiktig, trygg og relativt habil sjafør.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.