Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 17:04   #41
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Madonna-kolleksjonen ... shoppet

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Jeg kjøpte denne i dag, sammen med en sort og hvit kjole (som jeg ikke finner bilde av på nett....

Visste ikke at kolleksjonen ble lagt ut i dag jeg og dumpet tilfeldigvis innom H&M kl. 11 i dag . Litt flaks skal man ha .

'

Hvordan var kjolen på?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 17:17   #42
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Jeg kjøpte denne i dag, sammen med en sort og hvit kjole (som jeg ikke finner bilde av på nett....

Visste ikke at kolleksjonen ble lagt ut i dag jeg og dumpet tilfeldigvis innom H&M kl. 11 i dag . Litt flaks skal man ha .

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 18:03   #43
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Noen som har kjøpt i 38 og synes den ble for liten/stor/stygg, så er jeg veldig interessert i å kjøpe fra dere altså.

Jeg kjøpte denne i str 40 uten å prøve,men den var ikke lik i str som den sorte i str 40 mere en 38 .Så ergo,litt for trang over puppene for meg og selges gjerne til deg.

Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 18:06   #44
tutta
Passiv

Standard

Ble tipset av Missa om at CC vest fikk påfyll med Madonna kolleksjonen i ettermiddag!!

Ble 2 kjoler samt sort.

Og body i sort og hvit.

Hadde masse igjen på CC,vesker,sko......

Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 18:41   #45
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi se: Jeg kjøpte
Den mønstrede utringede silketunikakjolen med svart magebelte
Svart cardigan i 100% kashmir - nydelig!
Svart v-genser i samme kvalitet - like nydelig
Hvit bomullsskjortebluse med korte puffermer
Svart dressjakke (litt insvinget med litt mønster i stoffet - kjempelekker!)
Bredt svart lakkbelte
Smalt hvitt lakkbelte

Mye fint - fikk faktisk sett og prøvd det meste tror jeg (utenom trenchcoaten som visstnok ble revet bort øyeblikkelig!) Men aner ikke hvor mye jeg faktisk kommer til å beholde da.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 20:07   #46
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du vil kvitte deg med den silketunikakjolen er jeg parat, Miss Norway.

Jeg var visst heldig som fikk tak i den trenchcoaten, måtte opp én str. til 38, men den passet fint.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:46   #47
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde endel igjen da jeg var på HM her i Trondheim i dag. Men ikke noe i min størrelse som jeg vill ha da. Så etter den ene silkekjolen og halternecken.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:59   #48
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Noe du hadde tenkt deg, men ikke fikk tak i eller....?

Må ellers si at jeg kjøpte i strl 42 og den var ikke akkurat stor i strl. Kunne ikke akkurat vært så mye mindre for å si det sånn.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 22:38   #49
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hvis du vil kvitte deg med den silketunikakjolen er jeg parat, Miss Norway.

Jeg var visst heldig som fikk tak i den trenchcoaten, måtte opp én str. til 38, men den passet fint.

Min er 42 så den blir for stor til deg assa!

Gammel 23-03-07, 00:24   #50
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Skal vi se: Jeg kjøpte
Den mønstrede utringede silketunikakjolen med svart magebelte
Svart cardigan i 100% kashmir - nydelig!
Svart v-genser i samme kvalitet - like nydelig
Hvit bomullsskjortebluse med korte puffermer
Svart dressjakke (litt insvinget med litt mønster i stoffet - kjempelekker!)
Bredt svart lakkbelte
Smalt hvitt lakkbelte

Mye fint - fikk faktisk sett og prøvd det meste tror jeg (utenom trenchcoaten som visstnok ble revet bort øyeblikkelig!) Men aner ikke hvor mye jeg faktisk kommer til å beholde da.

Jeg prøvde trenchcoaten,de hadde den på CC i ettermiddag..... Så dumt at jeg ikke visste at du var keen på den......

Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 00:25   #51
tutta
Passiv

Standard

Min er 42 så den blir for stor til deg assa!

Men jeg vil kanskje ha den vettu

Prøvde også det meste de hadde på hm i dag!! Takker nok en gang for tips Missa

Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 00:26   #52
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Det er jeg ikke egentlig heller. Har en blå, vakker trenchcoat fra Armani som er like fin i år, og den nye MJ kåpen er jo bare vakker... men den så veldig fin ut, Madonna sin altså! (Den var i vinduet på Aker Brygge).

Gammel 23-03-07, 00:28   #53
tutta
Passiv

Standard

Det er jeg ikke egentlig heller. Har en blå, vakker trenchcoat fra Armani som er like fin i år, og den nye MJ kåpen er jo bare vakker... men den så veldig fin ut, Madonna sin altså! (Den var i vinduet på Aker Brygge).

Så bra! Armani er alltid lekkert .

Synes personlig jeg er for kort til trenchcoat...... Smurfe meg på 1.63....

Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 00:30   #54
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Skjønner hva du mener. Jeg er egentlig for kort til ALLE klær, bredden tatt i betraktning.

Gammel 23-03-07, 00:33   #55
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Skjønner hva du mener. Jeg er egentlig for kort til ALLE klær, bredden tatt i betraktning.

Jeg er for bred til hvitt tøy jeg da ...

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 00:35   #56
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Jeg er for bred til hvitt tøy jeg da ...

...og jeg er for hvit til bredt töy.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 00:36   #57
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Ja, blå kjole er alltid best. Ikke sant!

Gammel 23-03-07, 00:38   #58
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Ja, blå kjole er alltid best. Ikke sant!

Vi får se

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 00:41   #59
tutta
Passiv

Standard

Alt kler den smukke vettu!!

Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 01:59   #60
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter hektisk nettshopping fikk jeg heldigvis kommet meg en tur i butikk for å prøve litt. Ble veldig overrasket over størrelsene på en del av tingene.
Blazer og nikkers og skjortekjole som jeg hadde bestilt i 40 passet jo ikke i det hele tatt Så da blir det avbestilling. Også av den hvite skinnjakka i 42, for jeg prøvde en i svart som jeg synes ble for kort, rett og slett.

Men jeg kjøpte meg trenchen som var dritstilig! Og to lekre kjoler som jeg ikke hadde fått med meg på nettet, en i svart og en som var svart og hvit-mønstret. Den svarte satt kjempefint i str 40, mens den andre var litt trangere selv om den var 42...
Begge i med tynne bånd til å knytte i ryggen, og det beste var at de satt kjempefint over magen. Dessuten kostet de bare 298 per stykk
Dessuten kjøpte jeg svarte piratbukser/nikkers i 44 og de satt som støpt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.