|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#422 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikker
Når jeg får 1000 innlegg/1000 rykte, skal jeg be om å bytte nick til 008
|
|
|
|
#423 |
|
Personlig pessimist
|
Sist redigert av Niobe : 03-01-12 kl 00:51. Årsak: I oppklaringsøyemed. |
|
|
|
|
|
#432 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg trenger prikkerOgså endte vi på Rune Rudberg, gitt!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 05-01-12 kl 16:37. |
|
|
|
|
|
#434 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Jeg trenger prikkerDen ligger på hobbyhjørnet og er lesbar for alle: |
|
|
|
|
|
#435 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg trenger prikkerDet var noen som hevdet at tidenes limpistoltråd lå inne på M2. Det var før jeg fikk tilgang, og jeg tror det ble hevdet slik at skulle legge meg ekstra i selen for å få tilgang. For det var jo ikke sant, da. Men det funket.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#437 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg trenger prikkerTråden lå så vidt jeg husker under helserelatert, noe som ga tråden en ekstra morsom piff. Men det er fint at den ble flyttet, slik at flere fikk glede av den.
|
|
|
#439 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerTror den lå under Medlemssalongen, men ble flyttet til Helserelatert hvertetter som projektene tiltok. |
|
|
|
|
|
#440 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jamen, det hadde jeg jo og har jeg jo. Jeg ble lurt til å tro at det var en annen, bedre, saftigere og morsommere limpistoltråd på M2. :lettlurt:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|