Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lydbok, digibok, digiplayer, cd eller mp3-format?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-12, 20:41   #2
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lydbok, digibok, digiplayer, cd eller mp3-format?

Jeg bruker mp3-spiller for å høre lydok. Jeg har konvertert lydbok på cd over til mp3-format et par ganger også, men som regel spiller jeg lydbok på cd mens jeg kjører bil, og da er det litt bortkastet energi egentlig.
Digiplayer har jeg liten erfaring med. Jeg pleier å høre på engelske lydbøker for det meste, og de kjøper jeg på nett. Prisene kan variere mye der.

Hva du skal satse på kommer an på hva og hvordan du vil bruke det. Om du f eks kjøper en Creative mp3-spiller så er den kompatibel med Audible-bøker, og du kan også høre på musikk på den.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
digibok, digiplayer, lydbok

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.