|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Søt og rar
|
Verdens enkleste ferie med 3 barnJa, hvem kan gi meg det?
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnTenker du på varmere strøk? Da ville jeg valgt all inclusive ved middelhavet.
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnTenker du Norge/norden eller type sydentur? Hvis det ikke var for de andre kriteriene skulle jeg ha sagt Langedrag, men der skjer det mye og man bader liksom ikke.
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnDet spiller egentlig ikke så stor rolle hvor det er,
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barn
Langedrag kunne jeg tenkt meg, men mannen er allergisk mot cirka halvparten av Noahs ark så det utgår av den grunn.
|
|
|
#7 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnJeg kan virkelig anbefale Alcudia Pins på Mallorca med all inclusive. Til og med mannen, som er anti charter følte vi virkelig hadde ferie og fikk slappet av. Stort sett alt man trenger innenfor området, klubber til de store barna, bassenger for liten og stor, store fine leiligheter og stranden rett ved siden av.
|
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnJeg hater drittflytider som 05.45 og 23.15 og sånt, forresten.
|
|
|
#9 |
|
Søt og rar
|
Det hørtes jo forlokkende ut.
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnVi tenker ganske likt i år. Vi vil ha det enkelt og ikke alt for langt fra Bergen. Går dessverre ikke så mange kule fly fra Bergen hvor man ikke må bytte under veis. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tidsklemma
|
Vi reiste med startour og de hadde fornuftige reisetider. Det var jo dog fra Oslo, men jeg mener at mamma og søsterens reisetider ikke var så himla gale de heller. De kom fra Bergen. De reiste litt seinere enn oss, men var på hotellet i 20-tiden, og dro vel derfra på ettermiddagen en gang.
|
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemma
|
Du kan se mer i bloggen min, der er bilder. Vi var der da lillebror var 11 mnd. Det hadde ikke vært noe problem å være der med en yngre lillebror. Fine grindsenger på rommet og alt lett tilrettelagt for å reise med små barn og babyer.
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnCharter med all inclusive er bra for dere tror jeg. Gjerne med barneklubb for de store. Om du velger det ene eller det andre selskapet er ikke så viktig.
|
|
|
#15 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnHotellet vi var på: http://www.startour.no/feriereiser/s...on=sommer-2012
|
|
|
|
#16 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnSå lenge barna har det topp og kan bade og leke med jevnaldrende har mor ferie. :jungelord: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnVing fra Bergen har greie flytider til Mallorca.
|
|
|
#18 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnVi var på Mallorca når våre var 6 mnd, 3 og 6 år. Reiste med Ving direkte fra Bergen, til sol, sommer og all inclusive på Mallorca. Store greie leiligheter, og man bor praktisk talt på stranden. Perfekt for ungene, og da blir det jo fort bra for oss voksne også
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnKypros har litt reisetid, men ikke mer enn at det går helt fint:
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnAll inclusive på Sunwing Resort. Vi har veldig ok flytider til Mallorca med Ving, på en fredag. Begge deler på dagtid.
|
|
![]() |
|
|