|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Vi vil til syden i sent august/begynnelsen av september. Har vært på Sunwing Cala Bona før, det var ok. Men er åpen for å prøve andre ting også. Cala Bona er jo ganske rolig, og vi trenger ikke noe særlig mer enn det området, siden eldstemann er 5,5 år. Jeg antar dette er årsaken til at CB er billigere enn Sunwing i Alcudia.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Sunwing på Rhodos er fantastisk. Kort busstur til Rhodos by/gamlebyen.
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Hvis det ikke absolutt må være sunwing, er både blue village althea beach og callisto veldig ok steder på den tiden.
|
|
|
#4 |
|
Unik
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Hvilken del av hotellet kan du anbefale? Og hva gjør stedet så bra?
|
|
|
#5 |
|
Unik
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?
Tror vi helst vil ha sunwing rett og slett pga direktebussen til hotellet og ikke minst innsjekkingen på hotellet når man skal hjem. Tror ikke de andre hotellene har dette?
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Startour har direktebuss og følge av guide på samme måte som sunwing, men ikke innsjekk på hotellet, man må sjekke inn i skranken de peker ut når man kommer på flyplassen.
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Da følger jeg også spent med! Tror det blir sunwing resort Kalithea på oss i sommer |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sunwing på Rhodos? Kort kjøretur fra flyplassen. Fantastisk beliggenhet over Kallitheabukten. Skjermet bassengområde, med mange, store basseng. Liten rullestein/grov sandstrand, med varmt, klart vann. God frokostbuffét.
|
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Jeg synes også Sunving på Rhodos er kjempefin, og ville gått for den. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Unik
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Hvordan er nærområdet til hotellet på Rhodos?
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Sunwing på rhodos er også veldig ok ja, vi bodde også på triton. Veldig fint. Det jeg savner på sunwing er muligheten til å spise mens man ser på kveldsshowet.
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Tja, det er jo ikke så mye da. Det er vel noen butikker og restauranter litt borti der? Vi var inne i byen når vi ikke var på anlegget. Jeg tror også det er en strand til ikke langt unna som er kjempefin? Niobe vet kanskje? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Litt restauranter og butikker i gangavstand. Ikke mye.
|
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Det tror jeg er litt tilfeldig? På Rhodos spiste vi bare på La Tasca ved sjøen og satt ute, og det var jo nydelig, men vi hadde ikke All Incl. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Unik
Men er det slik at man kan gå andre steder å spise uten problem? Det er jo kjekt på Cala Bona, vi er ikke så fan av all inclusive.
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Ja, det kan du i og for seg, men det ligger litt in the middle of nowhere. Derimot er det bare en kort og grei busstur inn til byen. Billig er det også.
|
|
|
#17 |
|
I mål
|
Tja, jeg vet ikke? Jeg spiser heller på anlegget enn på en kjip restaurant langs veien, så vi dro til byen når vi ikke spiste på anlegget. Jeg synes vel ikke de restaurantene jeg så utenfor så sånn supersjarmerende ut. I byen er det mye bra! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Vi synes det var deilig å spise på La Tasca ved sjøen. Jeg har jo ikke så stor aksjonsradius, men det er busstopp rett utenfor resorten. Det er kort tur til både Rhodos by og Faliraki.
|
|
|
|
#19 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken rolig Sunwing Resort i Europa?Jeg synes faktisk La Tasca ved sjøen er en av de store fordelene på Kallithea for det er virkelig en fin beliggenhet. Men unna showet da (det er kanskje en av fordelene |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Vi spiste så tidlig at vi så showet etterpå. På Fino kunne vi velge bord nær scenen, og da kunne poden se showet fra bordet vårt. Det er jo ikke vegg mellom. Men jeg foretrakk La Tasca. Deilig utsikt og avslappet atmosfære.
|
|
![]() |
|
|