|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
maler
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?9-10-åringer synes det er knall med kinobursdag, i hvertfall de vi har med å gjøre.
|
|
|
#22 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Jenta vår hadde med klassevenninnene på kinobursdag nå i høst da hun ble 9 år, de så Blåfjell. Stor suksess, men jeg tror det hadde vært enda bedre om vi hadde hatt er eget opplegg før eller etter filmen. Det er ikke særlig sosialt med kinobursdag.
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Jeg ville fått et dilemma av dette, som jeg enten hadde løst med å nekte Frøkna å bli med, alternativt blitt med selv. (Det siste hvis det i det hele tatt hadde vært gjennomførbart, og jeg hadde nok mumlet litt irritert i skjegget for meg selv.) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Problemet mitt er å organisere ting her hjemme. Jeg er på tur med jobben 5 dager og kommer hjem dagen før bursdagen og også da er det rett på jobb. Derfor forsøker vi å finne på noe som gjør at vi ikke trenger å være hjemme. Helgen etter er nemlig også opptatt og de 4 beste venninnene er borte da også.
|
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Nå ser jeg jo at jentene i storebrors klasse overordnet virker mer modne og eldre enn guttene. Så det kan være mer realistisk. Tanken på å ha med en gjeng førsteklassegutter på kino gjør meg bare svett. Storebror ville det gått fint med, men en del av de andre gutta vi har hatt innom her ser jeg for meg at ville blitt rastløse rimelig fort samt hatt ymse andre gjøremål. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Jeg er usikker, har datter på lik alder som din (noen uker yngre bare). Hun har ikke vært mye på kino, så jeg tror det ville kommet an på filmen om hun hadde likt det eller ei. Vi får for lekeland bursdag i år, første gang det ikke arrangeres hjemme.
05 og 08 Sist redigert av millact : 06-01-12 kl 21:45. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Jeg kunne ha sendt min 6 åring på noe sånt, men jeg kan absolutt tenke meg at hun ville ha synest det kunne blitt skummelt å vært der uten ei hånd å holde i. Jeg ville nok ventet ett par år med å arrangere en sånn bursdag.
Synest dette høres kjekkere ut en kino for 6-7 åringer. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?
Nei, de må jo finne pengene. De får skattekart.
|
|
|
#30 |
|
Drømmer
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?For meg hadde det vært helt greit, poden hadde nok likt kinobursdag. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Off the map.
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Bowlingbursdag har vi hatt, ingen stor suksess, 6-7 åringer er litt for små synes jeg.
|
|
|
#32 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Pappan kan få ansvar for bursdag i år?
|
|
|
#33 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Jeg har en seksåring som er redd for kino. Dvs kombinasjonen mørkt, høy lyd og stort lerret gjør at hun synes det er skummelt. (Sist vi forsøkte oss, det er en stund siden altså, så var det Gråtass...) Jeg foreslår innimellom en tur på kino, men hun er ikke særlig keen.
|
|
|
#34 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Jeg trenger ikke egentlig råd om type bursdag. Vi har undersøkt en god del. Av ting det er lett å komme seg til er kinobursdag det Snuppa ønsker seg aller mest. Siden det skal være på en ukedag må det være enkelt.
|
|
|
|
#36 |
|
Smugleser
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Hadde vært ok for meg, men tror jeg hadde satset på en voksen til og tegnesaker til gangen.
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Jeg syns det er greit, men jeg tror jeg hadde undersøkt litt på forhånd, og syns det er greit å overkomme skrekk for å forstyrre andre foreldre. Hvordan skulle det bli oppfattet negativt?
|
|
|
#39 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Det er godt mulig at vi velger en film som er tillatt for alle. Men vi vet foreløpig ikke helt hvilke filmer vi kan velge blant.
|
|
|
|
#40 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Kinobursdag - er det greit med 6-åringer på 7-årsgrense?Det kan godt bli vellykket, det er jo du som kjenner datteren din og venninnene hennes, men jeg tror ikke det ville blitt en suksess for min eldste (-05) og vennninnene hennes. De ville nok ha blitt veldig ivrige ovenfor konseptet kinobursdag, men jeg ser for meg at det ville blitt mye uro og etterhvert spørsmål om "ska vi itj leik snart?!" |
|
|
|
![]() |
|
|