|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Ja. Men i en periode vet jeg at andres glede kunne oppleves sårende og slitsomt, fordi jeg var så ulykkelig selv.
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?
Det er et viktig poeng! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Jeg er nok av dem som kan irritere meg over enkelte gledesutbrudd på f.eks. FB, men jeg tror definitivt ikke det er gleden jeg irriterer meg over - jeg irriterer meg like mye over lignende utbrudd som kommer av andre grunner fra samme personer. (Og jeg har ingen på vennelisten min nå lenger som pleier å irritere meg, sånn før noen spør hvorfor jeg ikke gjør noe med det.
![]() |
#4 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Jeg kan bli litt satt ut over statuser som:
![]() |
![]() |
#5 |
etterpåklokest
|
Mjo, jeg kan også humre litt av fremstillingen av og til, som Hattifnatten er inne på. Men å mislike at andre tydeligvis er glade er ikke noe jeg kjenner på, tror jeg. Og jeg er ikke noen gladbolle selv i utgangspunktet, jeg blir vel helst oppfattet som streng og utilgjengelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Selvfølgelig liker jeg at venner og bekjente har det bra. Samtidig har jeg blokkert oppdateringer fra de som kun poster hjerte-oppdateringer og da gjerne 10 ganger daglig. Ikke fordi jeg ikke liker eller tror at de har det bra, men det blir nesten spamming. Jeg foretrekker egentlig ironiske og kyniske hverdagslige oppdateringer hvor jeg kan humre gjenkjennende.
![]() |
#7 |
Med & uten trylleformel.
|
Sant. Det er vel noe av det Jokke også synger om, i sin fylleangst.
![]() |
![]() |
|
|