|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#64 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?Jeg tror faktisk det er Rine hver gang jeg ser den nye karamellavataren.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?Jeg og. |
|
|
|
#67 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?Du vet at du er overtrøtt når du seriøst vurderer å poste på facebook: Nå skal jeg og Rolf gå å legge oss.
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?:Rolf: |
|
|
|
#69 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?Men Jante er da ikke svensk? Jante er dansk!
*fokuserer på de viktige tingene*
|
|
|
|
#70 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?
Det var ikke med vilje, legg merke til dag og tidspunkt for posting. Når det er sagt, glemmer jeg ofte mellomrom før ellipse også kl. ni om morgenen. Eller, glemmer og glemmer, jeg synes ikke det er så viktig. :dukker: |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#74 |
|
Passiv
|
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?Mens vi er i gang kan vi jo teste responstiden på Mauser også. |
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#77 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?Hvorfor skal man ikke kunne "unlike" fortere enn svint hvis det var en feiltagelse å like?
|
|
|
#78 |
|
|
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?Stakkars, stakkars kvinnemenneske. Ikke er slike bryster bare stygge å se på, men hun må jo ha store problemer med ... med ALT!
|
|
|
#80 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bør du unlike statusen din ved korreks?Denne tråden er ganske festlig uten linkingen til facebook og kaffebloggen i natt.
|
![]() |
|
|