|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Symbol for kjønn, kan alle de?
Ja, det gjør jeg også. Ofte mye mindre kø på herretoalettene så jeg smetter lett inn der om det er helt ledig der inne. (Men de skal være rene vel å merke.) |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Symbol for kjønn, kan alle de?Dette anser jeg også som barnelærdom ja, så dette er kjent.
|
|
|
#65 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
HI har gravd seg langt ned og kommer frem igjen til våren en gang.
|
|
|
#66 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hjelper det hvis jeg sier at jeg ikke lærte meg forskjellen før jeg var så og si voksen og leste en vitsetegning i Larssons Gale Verden?
|
|
|
#67 |
|
maler
|
Sv: Symbol for kjønn, kan alle de?Jeg passerer også gjerne hele køen foran damedoen og går på herredoen hvis det er sånne enkelttoaletter. Jeg skjønner egentlig ikke helt poenget med at det skal være delt. Spesielt ikke når stellebordet bare er plassert inne hos damene. Ok, når det er pissoar er det annerledes, jeg skjønner at de ikke vil ha meg inn der.
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: Symbol for kjønn, kan alle de?Jeg har visst forskjellen siden jeg var liten. :født sent på sekstitallet: |
|
|
|
#71 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Vi har endel felles-toalett på skolen, og jeg skjønner meget godt at de er delt. Jeg bruker de endel, og hver gang banner jeg på at neste gang går jeg heller en ekstra etasje så jeg får gått på jentedoen.
|
|
|
#72 |
|
Librocubicularist
|
Eg kan forskjellen og ser på dette som allmennkunnskap. Men har du vore på do på "Last Train" i Universitetsgata nokon gong? Der blei eg usikker på kor eg skulle, då eg såg desse skilta på døra: |
|
|
|
|
|
#73 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Symbol for kjønn, kan alle de?Ja, mannen har jo en reisning ...
|
|
|
#74 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
Sv: Symbol for kjønn, kan alle de?Jeg kan det også. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Metallica!!
|
Sv: Symbol for kjønn, kan alle de?Jeg har aldri visst hvilket som var mann og hvilket som var kvinne, men takket være denne tråden så vet jeg nå.
|
|
|
#76 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#80 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Symbol for kjønn, kan alle de?Jepp, som gammel feminist og parolemaler kan jeg det såklart! |
|
|
|
![]() |
|
|