Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Rockeulven på Nationalteateret

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 16:22   #21
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rockeulven på Nationalteateret

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Bare å søke rockeulven trøndelag teater på YouTube, tror jeg, men hva vet jeg. Ungene finner fram sjøl.

Og så er det en fin trailer hvis du søker rockeulven Nationaltheatret trailer, tror jeg.

Den siste fant jeg, men ikke hele forestillingen. Prøvde å søke på akkurat det altså.

Gammel 08-01-12, 18:33   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Den siste fant jeg, men ikke hele forestillingen. Prøvde å søke på akkurat det altså.

Jeg tror forestillingen på Trøndelag Teater het "Rock'n Roll Wolf", og ikke "Rockeulven".

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 18:36   #23
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror forestillingen på Trøndelag Teater het "Rock'n Roll Wolf", og ikke "Rockeulven".

Ja, den het det. Og Rockeulven-forestillingen til Verdal Teaterlag er ikke den samme som oppsetningen til Trøndelag Teater. Det er ulver, geiter og trøndere i begge forestillingene, men det er ikke helt det samme lell.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 18:40   #24
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi var 2. juledag og storkoste oss alle sammen. Vi har sett den utallige ganger på tv, men dette overgikk alle forventninger og ungene satt som fjetret til scenen. Favorittene var nok ulven og geitemor, men likte også eselet og gaupa + svalen.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 18:55   #25
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var der før jul, og storkoste oss alle fire. Eselet var helt konge!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 18:58   #26
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var der i oktober. Syntes det var veldig bra!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 19:39   #27
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi var der i oktober. Førpremiere med rimelige billetter.
Kjempebra. Eselet spilte helt rått.

Gammel 08-01-12, 22:00   #28
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ja, den het det. Og Rockeulven-forestillingen til Verdal Teaterlag er ikke den samme som oppsetningen til Trøndelag Teater. Det er ulver, geiter og trøndere i begge forestillingene, men det er ikke helt det samme lell.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det eneste jeg finner fra rockeulven er fra Verdal teaterlag. - Haddet DET vært rockeulven ved Trøndelag teater har jeg ikke sagt at det var magisk...

Men ser at de har akkurat samme scene og kostymer som ved Trøndelag teater også i Oslo - til og med "trønderbunadvest" på geitekillingenes kjoler. Uansett: Jeg liker det bedre på trøndersk

Herregud, du har rett, det er fra Verdal.

Nå ble jeg flau. Jeg har bare hørt det gå og gå i bakgrunnen og tenkt at "jaja, jeg hører det har fått flotte kritikker, men, jaja... Jaja".

Trøndersk er trøndersk, liksom.

Gammel 08-01-12, 22:01   #29
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Nå ble jeg flau. Jeg har bare hørt det gå og gå i bakgrunnen og tenkt at "jaja, jeg hører det har fått flotte kritikker, men, jaja... Jaja".

Nå måtte jeg le høyt!! Hahaha!

Gammel 08-01-12, 22:19   #30
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

"Vi e aill sammen individa".

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:20   #31
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fant også Verdal-versjonen, og tenkte at det kanskje kunne være Trøndelag teater på en gjesteopptreden eller noe. Men det skjønte jeg jo fort at det ikke var.

Gammel 08-01-12, 22:24   #32
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:graver meg ned, og ber trondheimerne pent om unnskyldning:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.