Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Fredning" av bildetråder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 14:08   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

... eller at hun kopierer det de voksne gjør.

Jeg la inn et bilde av jenta mi på ett og et halvt som mopper gulvet. La det inn med teksten "Vaskehjelpen vår har ferie, så nå har vi ansatt en vikar". Det var ingen som trodde at vi virkelig hadde ansatt ettåringen som vikar, eller at vi gir henne plikter i huset og tvinger henne til å moppe gulv allerede. Jeg tror de fleste skjønte hva som var tilfelle. Jeg moppet gulvet og satte fra meg moppen, hvorpå hun tok den og prøvde å gjøre som meg. De fleste oppegående foreldre greier fint å se for seg parallell situasjon hjemme hos Nabbe. Foreldrene i bønn, toåringen setter seg ned og prøver å gjøre det samme. Jeg tror kanskje ikke du helt vet hva indoktrinering er ...?

Jeg kan ikke gå så veldig mye videre på denne diskusjonen uten at jeg på alvor blir ufin, og det ønsker jeg ikke. Derfor ønsker jeg ikke å gå nærmere inn på temaet. Jeg har sagt hva jeg mener, og dermed svart flere som har spurt om akkurat det.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.