|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Hvordan få håndklær hvite igjen?Jeg klarte på en eller annen måte (jeg skylder på ammetåka |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
Sv: Hvordan få håndklær hvite igjen?Du kan jo prøve "back to white" eller hva det heter, fra Nitor. Har de i dagligvaren. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Hvordan få håndklær hvite igjen?
Det har jeg aldri hørt om! Det finnes altså et produkt for enhver tabbe |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Det var akkurat dette jeg tenkte på. Funket som fjell den gangen jeg prøvde det for snart 20 år siden.
|
|
|
#7 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvordan få håndklær hvite igjen?:btdt:
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
![]() |
Det var så fint å få nye helt hvite håndklær til jul siden vi er en småbarnsfamilie med slitne håndklær. FØR vi rekker å bruke dem så klarer jeg å få dem til å "passe inn" med resten av røkla |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan få håndklær hvite igjen?Har du prøvd de "back to white"-greiene? Om det funker, skal jeg ta en skikkelig omgang på våre håndklær. De fine hvite, var ikke så vite lengre etter at en mørkebrun vaskeklut havnet i samme vask. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Hvordan få håndklær hvite igjen?Nei, jeg sitter hjemme med forkjølelse så jeg har ikke vært i butikken. Tør ikke sende mannen for å kjøpe noe som jeg ikke vet helt nøyaktig hva heter og som han ikke vet hva er, det kommer til å forvirre han stakkars |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
![]() |
Takk takk Jeg ble så glad da jeg så linken, helt til jeg kom til kassen.. 95 kr i frakt for en vare som koster 43kr |
|
|
|
![]() |
|
|