Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-12, 19:43   #421
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Veldig fine.
Kommer ikke inn på siden, har du link?

Jeg fant dem på www.gojane.com

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-01-12, 19:54   #422
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Disse snakket til meg. Ligger i handlekurven nå, jeg har ikke trykket på check out enda.

Men, alltså, klarer du å gå i disse?! Det hadde jeg aldri fått til, de er jo kjempehøye! :imponert:

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 14-01-12, 19:56   #423
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant dem på www.gojane.com

Takk takk.
5,5 er det 38,5?
FAnt flere sko jeg likte med ingen i str 38.

Gammel 14-01-12, 20:08   #424
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en Creamkjole og en Creamunderkjole på salget i dag. Begge i grått.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-01-12, 20:50   #425
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har shoppet masse i dag gitt, blant annet denne på Butterfly på Olavskvartalet. Deilig kjole!!!

Denne:

Gammel 14-01-12, 21:03   #426
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Spoon den kjolen var trolig kul Jeg må definitivt i den butikken når tvillingene og jeg skal på jentetur til Trondheim neste måned

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 15-01-12, 00:43   #427
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Gammel 15-01-12, 15:42   #428
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Takk takk.
5,5 er det 38,5?
FAnt flere sko jeg likte med ingen i str 38.

Her er en størrelsesguide.

http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html#adult

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 15-01-12 kl 16:39.
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 16-01-12, 22:45   #429
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Dette kom i dag. Bestilte på onsdag, det var kjapt gitt!

Gammel 16-01-12, 23:12   #430
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Hvordan er disse skjørtene i størrelse? Jeg bruker ca str. 40 nå. Burde jeg går for 38-40 eller 40-42?

Gammel 16-01-12, 23:26   #431
Ema

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Endelig min:

Ema er ikke aktiv  
Gammel 17-01-12, 00:00   #432
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Så mye fint dere handler

Gammel 17-01-12, 00:22   #433
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Hvordan er disse skjørtene i størrelse? Jeg bruker ca str. 40 nå. Burde jeg går for 38-40 eller 40-42?

40-42 tror jeg. Jeg bruker rundt 38 nå, men kjøpte 40-42. Det er litt romslig i midja, men liker å ha det på hofta. Prøvde 38-40 hos søstra og det satt litt for godt i midja synes jeg.

Gammel 17-01-12, 11:08   #434
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Endelig min:

Kjempefin! Hva slags merke?

Gammel 17-01-12, 11:35   #435
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Denne har jeg, bruker den hele tiden nå om vinteren

Gammel 17-01-12, 13:14   #436
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Den er så fin!

Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 17-01-12, 13:38   #437
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er så fin!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 17-01-12, 13:38   #438
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg har shoppet masse i dag gitt, blant annet denne på Butterfly på Olavskvartalet. Deilig kjole!!!

Åååååå. Fin! Hvilket merke er det?

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 17-01-12, 13:39   #439
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er så fin!

Ikke sant?
Hvilken str ble det?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-01-12, 15:05   #440
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ikke sant?
Hvilken str ble det?

38. Jeg så jo nesten slank ut.

Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.