|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som kan noe om ASP, citrix osv?Jeg er hjemme med sykt barn i dag og tenkte jeg skulle nytte en rolig stund til å jobbe litt. Jeg har jobbdokumentene mine liggende på en ASP-løsning og skal da kunne få tilgang fra min private PC med via en citrix. Jeg har citrix lastet ned, men kommer ikke videre. Typisk nok er det ingen tilgjengelig på jobb som kan hjelpe meg heller og jeg kan heller ikke ringe support hjemmefra. Er det noen her inne som kan litt om dette? Jeg har nettopp begynt på dette stedet og er helt fersk, så jeg tipper det er noe ganske banalt jeg gjør feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan noe om ASP, citrix osv?Det kan hende at de må legge inn ip-adressen på hjemmemaskinen din i sin løsning (tilgangsliste) for at du skal få tilgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Noen som kan noe om ASP, citrix osv?Det kan også hende du må laste ned noen vedlegg hvis du aldri har logget på før fra den maskinen. Jeg pleier å ringe asp-leverandøren og få litt hjelp jeg, du kan jo prøve det?
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som kan noe om ASP, citrix osv?Da jeg brukte Daldata tror jeg at jeg måtte kjøre et initialiseringsprogram lokalt først.
![]() |
#6 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Noen som kan noe om ASP, citrix osv?
![]() |
#7 |
--
|
![]() Sv: Noen som kan noe om ASP, citrix osv?Kan det være at login.daldata.no fungerer kun når du sitter på kontoret, og at det er en annen adresse når du forsøker utenfra? F.eks https://asp.daldata.no ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|