|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Textrovert
|
Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Jeg er en åpen bok, og kunne ikke spilt hæppisnæppi om det sto om livet. Er jeg sur/trist/sint, lyser det lang vei. Jeg eier nemlig ikke pokerfjes. Det betyr ikke at jeg går rundt og sprer eder og galle, men jeg klarer ikke å være blid når jeg ikke har det bra. På den andre siden vet jo folk at dersom jeg smiler og er omgjengelig, så er det ekte.
|
|
|
#102 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?
Sånn er jeg også. Jeg tenker at jeg aldri kan falle helt ned i mørket siden jeg har denne egenskapen. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
By the Sea
|
Du har mye rett i det du skriver her - jeg tenker også at formen kan være til provokasjon.
|
|
|
#104 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Ang. det Lisa skriver: om en venninne jeg vet sliter med angst og depresjon og til tider er suicidal legger ut en status med "pinnekjøtt! Nam! Nå koser vi oss!" eller "se! Sol! Vi skal seilie i dag!" så blir jeg glad. Det er et oppriktig utrykk for en gledelig hendelse i en tidvis traurig tilværelse.
|
|
|
#106 |
|
By the Sea
|
Sv: Liker du at folk gir uttrykk for glede?Godt poeng, Polyanna.
|
|
|
#107 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må bare sitere den assa! |
|
|
|
![]() |
|
|