Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«Mokkamann»

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva mener du om kommentaren til Madcon?
Åpenbart rasistisk 47 18,29%
Uheldig og teit 218 84,82%
Morsom 5 1,95%
Det verste du har sett på TV.... 1 0,39%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 257. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 13:52   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er mulig at sånt griseri er greit blant Spellemenn, men der jeg befinner meg er det ikke veldig vanlig.

Jeg oppfatter ølkastingen som et gigantmageplask av en som skulle vise seg frem som aller mest PK av dem alle.

Jeg skrev ikke "greit". Jeg skrev at det ikke er spesielt uvanlig, og heller ikke PK.

Terje har forklart igjen og igjen at han ble provosert fordi han oppfattet det som at "alt var greit" da Plumbo ble intervjuet av VGNett, og tok en noe forhastet avgjørelse i samarbeid med Tore Renberg, som han også i ettertid har beklaget, også direkte til Plumbo-vokalisten.

Når stemningen tydeligvis er at stakkars, snille Plumbo ikke visste bedre og må tilgis for alt på det grunnlaget, hvorfor er det ikke like stor stemning for å tilgi Terjes noe uheldige respons?

Jeg har lest tekstene til Plumbo, og utsatt meg for den forferdelige opplevelsen det var å både youtube "Møkkamann", (som er ripoff av masse annet, og i tillegg er en frekk stjeling av tittelen til DumDums vidunderlige låt med samme navn), og "Ola Nordmann", det überpinlige MGP-bidraget til disse hverdagspoetene.

"Jeg vil slikke Trine Rein",

"Alle damer er så lette å lure,
bare gi dem no' pils så er det bare å pule.
Vi tar dem med på rommet, for vi gir vel faen,
for en time eller to så har vi
finni en annen."

Ah, det er så vakkert. En liten ølslant i hodet er virkelig ikke straff nok for å forsøple musikkbegrepet på denne måten.

Det er ingen som har kommet spesielt heldig ut av denne saken, men at Terje som reagerte i overkant mye på et idiotisk utsagn får ekstremt mye mer pes enn et band som aldri burde blitt sluppet ut av det mørke bygdelokalet de kom fra, gjør ikke akkurat at jeg får mer tro på menneskeheten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.