Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?
Opprinnelig lagt inn av Curly, her.
Kan du si meg navnet på den "modellen", skal bestille fra utlandet men der var så utrolig mange farger med hvit i seg (skal sta å få prøver på den altså, men det blir først om en ukes tid og jeg er utålmodig )
Jeg vet ikke navnet på modellen for vi har ikke valgt den 100% enda (mangler også å se prøver ). Det er svigerfar som har ordnet romskjemaet vårt til nyhuset, og da sa vi at vi ønsket 1-stavs hvitlasert eik. Ønsket primært laminat nå mens barna er små (har parkett her vi bor nå, og det blir så fort riper og så for meg at det i alle fall ville synes godt på den lyse som vi ville ha), men da foreslo svigerfar heller at vi går for en rimeligere parkett som vi kan skifte ut når vi hadde tenkt å skifte ut laminatet. Så det blir i Kährs sin Linnea-serie. Finner ikke den som svigerfar har skrevet opp til oss (som er Parkett Eik Linnea Hvit City matt lakk, men det er nok bare beskrivelsen enn navnet). Vet at City står for lite fargevariasjon i stavene, og gir et roligere inntrykk. Country gir litt mer liv, og så har man enda en sort som gir stort fargespill. Dette blir jo understreket enda mer desto flere staver man velger, men dette vet du nok.
For Kärhs sine farger i vanlig parkett kan du se her om du ikke allerede har sett disse.
|