Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-12, 00:12   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Ja, nå skal vi ikke akkurat ha det samme merket da vi har gode rabatter på Kährs, men hvitlasert 1-stavs eikeparkett.

Kan du si meg navnet på den "modellen", skal bestille fra utlandet men der var så utrolig mange farger med hvit i seg (skal sta å få prøver på den altså, men det blir først om en ukes tid og jeg er utålmodig )

Gammel 19-01-12, 14:37   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis du skulle legge nytt gulv i kjøkken og stue, hva ville du valgt og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Kan du si meg navnet på den "modellen", skal bestille fra utlandet men der var så utrolig mange farger med hvit i seg (skal sta å få prøver på den altså, men det blir først om en ukes tid og jeg er utålmodig )

Jeg vet ikke navnet på modellen for vi har ikke valgt den 100% enda (mangler også å se prøver ). Det er svigerfar som har ordnet romskjemaet vårt til nyhuset, og da sa vi at vi ønsket 1-stavs hvitlasert eik. Ønsket primært laminat nå mens barna er små (har parkett her vi bor nå, og det blir så fort riper og så for meg at det i alle fall ville synes godt på den lyse som vi ville ha), men da foreslo svigerfar heller at vi går for en rimeligere parkett som vi kan skifte ut når vi hadde tenkt å skifte ut laminatet. Så det blir i Kährs sin Linnea-serie. Finner ikke den som svigerfar har skrevet opp til oss (som er Parkett Eik Linnea Hvit City matt lakk, men det er nok bare beskrivelsen enn navnet). Vet at City står for lite fargevariasjon i stavene, og gir et roligere inntrykk. Country gir litt mer liv, og så har man enda en sort som gir stort fargespill. Dette blir jo understreket enda mer desto flere staver man velger, men dette vet du nok.

For Kärhs sine farger i vanlig parkett kan du se her om du ikke allerede har sett disse.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.