Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kubbelys av god kvalitet. Må ikke renne og helst ikke "smelte"

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 12:09   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kubbelys av god kvalitet. Må ikke renne og helst ikke "smelte"

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Forbausende nok synes jeg kubbelysene til Nille er de beste, de brenner nesten helt opp, og uten å renne eller flyte over.

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg synes at kvaliteten på kubbelysene fra Cleo er bra! De finnes både glatte og med riller. Jeg har pleid å kjøpe mine på Plantasjen eller Til Bords

Til begge 2. Men ikke alt på Nille er bra. Kjøpte noen til ju,de var dyre 60 kr og oste Men ellers er både Nille og Cleo lys vi bruker å ha hjemme.

Kjøpte 10 rosa kubelys i 2007, til barndåpen til snoopy, brukte det siste opp nå før jul Ikke ofte jeg har ting som passer seg med rosa da, men de brenner og brenner og brenner. Mesten så jeg ble dritt lei de. Brukte faktisk 3 på trappa i sånne lykter og de har brent 5 kvelder på rad før de var oppbrukte

Sist redigert av Honda : 20-01-12 kl 12:35.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.