Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stilig jeans til dame over 30!?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 13:39   #26
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stilig jeans til dame over 30!?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har KRAFTIGE lår. Vi snakker omtrent Johan Olav Koss... Både genetisk, litt flesk og mye trening. Så de er definitivt mitt problem. Smal i livet, ganske stor rumpe (men trent ) og kraftige legger. Jippi. 168 høy.

Så jeans er et STORT problem. I skjørt etc bruker jeg 42, evt 40 hvis de er litt vid modell. Men bukser er jo mer praktisk da.

Fant en jeans i USA som dessverre er gått ut (Polo Ralph Lauren "Kelly") som jeg nå har støvsuget markedet for. Og MÅ ha et alternativ. Har funnet noen på Cubus som jeg er fornøyd med, men det kunne vært OK med noen litt mer fancy også!

Noen tips? Anne M?

Må legge til at jeg prøvde Lee Marion (men de hadde ikke helt min størrelse) og den føltes feil ut. Litt vel vid i livet og pinetrang på lårene.

Simple Wish har jeg også prøvd; str 38/40 var vel den jeg skulle hatt. Men synes den ble for mye strech og for lite dongeri, på en måte. Og bittelitt for høy i livet; men det betyr ikke så mye. Orker ikke helt lave jeans, de skal helst gå rett overfor magebulken.

Hei

Til store damer selger jeg ofte herrebukser, da får damene lår og rumpe inni uten at buksen blir svær i livet. De er ikke så ulik damemodellene
Jeg ville satset på å prøve noen av disse:

Levis 501, den er kjempeflott til jente også.
Diesel, spesielt Zathan eller Thanaz
Lee, Roscoe eller Ripley.

Besøk en butikk der de ansatte KAN jeans, feks JC eller Carlings, der er oddsene gode for at betjeningen vet hva du vil passe.

Lykke til!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.