|
|
#21 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DatagenierBruker dere "brukergruppe" eller "hjemmegruppe" eller hva det heter i Windows? For å dele bl.a. skrivere? Det skapte problemer da niesen min fikk ny pc til jul. Plutselig begynte et nett som alltid hadde vært stabilt å dette ut, og routeren måtte restartes flere ganger om dagen. Jeg mener å huske at det løste seg når de logget alle pc'ene ut av "gruppen".
|
|
|
#22 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Datagenier
Ja, det mener jeg vi gjør. Jeg skal jaggu prøve den løsningen.
|
|
|
#23 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: DatagenierJeg trøblet med en Jensen airlink trådløs router her tidligere i høst. Det viste seg at vi hadde satt kabelen fra modemet feil på routeren. En 40 min hyggelig samtale med en dude på kundeservice til Jensen løste saken. Hilsen en som er fan av teskjeforklaringer. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DatagenierStår det noe under ruteren om det er versjon 1, 2 eller 3 av ruteren? Ser på websidene til Jensen at det er tre versjoner av samme produkt. Dokumentasjonen var imidlertid svært dårlig egentlig, og tipper den bare tar for seg en brøkdel av funksjonene, derfor vanskelig å si hva man skal se etter... :-\
|
|
|
#25 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Datagenier
Versjon 2!
|
|
|
#26 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DatagenierLast ned dokumentasjonen til routeren før du kjører reset. Der står brukernavn og evt passord, og sikkert en 'get started'-guide. Sørg også for kablet tilkobling til router før du resetter. Cluet etterpå er hvordan du sikrer det trådløse nettverket.
|
![]() |
|
|